کد خبر: ۲۲۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 10 May 2016


ظهر امروز نخستین مسابقات رالی خودروهای کلاسیک در استان البرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه برگزاری نخستین مسابقات رالی خودروهای کلاسیک در استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این خودروها مسابقات خود را از کرج آغاز کرده و مقصد آنها مازندران خواهد بود.خودروهای کلاسیک با 40 سال قدمت در این مسابقات حاضر شده‌اند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از امروز آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهدافی که در برگزاری این مسابقات دنبال می‌شود، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ رانندگی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در پایان به برترین‌های این مسابقات که اخلاق نیز شامل آن می‌شود هدایایی اهدا می‌شود.

گل محمدی بر ارتقای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد و بیان داشت: باید زیرساخت‌های اساسی در این زمینه ایجاد شود.

وی تجهیز سالن‌های ورزشی به امکانات ورزشی را یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: توجه به ورزش بانوان و تخصیص اعتبارات برای ایجاد سالن‌های ورزشی مختص بانوان نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار