قرارداد فعالیت مرکز منطقه ای مراکز رشد و پارکهای فناوری غرب آسیا وابسته به یونسکو در اصفهان، امضا شد.
کد خبر: ۲۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 12 May 2016

این تفاهمنامه روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان بین وزارت علوم تحقیقات و فناوری به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و دفتر منطقه ای یونسکو در تهران امضا شد.
این قرارداد به امضای دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و خانم لاروش مدیر دفتر منطقه ای یونسکو در تهران رسید.
همچنین تمبر یادبود مرکز منطقه ای مراکز رشد و پارکهای فناوری منطقه غرب آسیا وابسته به یونسکو در مراسم آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی رونمایی و امضا شد.
دوازدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی از روز پنجشنبه در اصفهان آغاز شد .
این جشنواره که تا روز شنبه هفته آینده ادامه می یابد، در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه‌ای برگزار می شود.
بخش مسابقه‌ای این جشنواره شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان (شرکت‌های دانش بنیان) و سرمایه‌گذاران کارآفرین (Venture Capital) است.
این جشنواره با حضور مسئولان نهادهای علمی و سازمان های دانش بنیان کشورهای فرانسه، فنلاند، چین، اندونزی، مالزی، کره جنوبی، ترکیه، عراق، عمان، آذربایجان و نیجریه و با حضور دکتر شمس الدین مدیر مرکز منطقه ای 'ISTIC'، پروفسور کانگ دبیر کل انجمن تکنوپولی جهانی و خانم لاروش مدیر دفتر منطقه یونسکو در تهران در حال برگزاری است.
جشنواره ملی شیخ بهایی از سال 83 هر سال از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار