مسئول نشاهای دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: حدود 120 مذاکره بین نشاها و ایده پردازان صورت گرفته که از این تعداد حدود 21 مذاکره به توافقات اولیه رسیده است.
کد خبر: ۲۲۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 13 May 2016
مسئول نشاهای دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: حدود 120 مذاکره بین نشاها و ایده پردازان صورت گرفته که از این تعداد حدود 21 مذاکره به توافقات اولیه رسیده است.

سودابه آقابابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایرن (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه دیروز از ساعت 2 بعد ظهر بعد از افتتاحیه فعالیت حدود 14 نشا در دوازدهمین جشنواره شیخ بهایی آغاز شد، اظهار کرد: از آغاز فعالیت نشاها تا 8 شب پنج شنبه حدود 120 مذاکره بین نشاها و ایده پردازان صورت گرفته است. از این تعداد حدود 21 مذاکره به توافقات اولیه رسیده است. این تعداد بیزینس پلن ها را تحویل دادند و با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مجموعه نشا و صاحب طرح انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از تعداد کل مذاکرات حدود 70 مورد که مشکلاتی از جمله نقص در بیزنس پلن و توجیه فنی و اقتصادی داشتند، پیگیری خواهد شد تا بعد از رفع نقایص انجام شود اما مذاکراتی که توافقات اولیه داشتند قطعاً بعد از جشنواره هم ادامه پیدا می‌کند.

مسئول نشاهای دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در نشاها در همه زمینه‌ها بوده و عمومیت داشته است، افزود: بررسی‌های اولیه بر روی طرح‌ها در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان صورت گرفت و طرح‌هایی که قابلیت سرمایه گذاری داشتند و مشکلی از صنایع برای مثال پالایشگاه یا صنایع شیمیایی ایران یا فولاد را می‌توانستند حل کند به صنایع معرفی کردیم.

آقابابایی اضافه کرد: علاوه بر اینکه صاحبان طرح با نشاها مذاکره داشتند، نشاها برای مثال فولاد مبارکه و پرشین فولاد هم با یکدیگر مذاکراتی را داشتند.

به گزارش ایسنا، جذب سرمایه‌گذار هموارده در ادوار جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی وجود داشته است اما در دوازدهمین دوره حضور سرمایه‌گذاران در فضای نشا (نقطه شروع ارتباط) صورت می‌گیرد.

فولاد مبارکه، پرشین فولاد، صنایع شیمیایی ایران، بنیاد برکت، اتاق بازرگانی، هرداری اصفهان، پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد، ارتباطات سیار همراه اول، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، سرمایه گذاران خارجی و انجمن بین المللی مدیران ایرانی، سراوا و پالایشگاه نفت اصفهان از نشاهای حاضر در دوازدهمین جشنواره شیخ بهایی هستند. لازم به ذکر است مذاکرات نشاها با ایده پردازان تا شنبه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار