رئیس پلیس راه یزد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه سواری پیکان با موتورسیکلت در روستای اکرمیه این استا یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۲۳۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 17 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سرهنگ احمدمظفری افزود: خبر تصادف یک دستگاه سواری پیکان با موتورسیکلت در روستای اکرمیه از توابع شهرستان یزد دریافت شد که ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه که به علت تجاوز به چپ سواری پیکان رخ داد موتورسوار کشته و راننده سواری پیکان به همراه سرنشین موتورسیکلت نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان یزد با هشدار به رانندگان در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از موتور سواران و سرنشینان موتورسیکلت خواست که از کلاه ایمنی استفاده کنند.
درگزارش دیگری به نقل از پایگاه خبری پلیس ، معاون جتماعی فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 250 اصله درختچه مینیاتوری 'بونسای' در بازرسی از یکدستگاه اتوبوس ولوو از سوی ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز خبر داد.
سرهنگ محمدرضا مزیدی گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهیدمدنی استان در بازرسی از یکدستگاه اتوبوس ولوو که از جنوب کشور عازم تهران بود 250 اصله درختچه مینیاتوری بونسای قاچاق را کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه افزود: ارزش برآورده شده این درختچه های کشف شده بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون ریال است.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: خواستگاه اصلی این نوع درختان در جنوب شرق آسیاست و در حقیقت بونسای درخت هایی در حد 15 تا 60 سانتیمتر ارتفاع هستند که چند صد ساله عمر می کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار