سومین نمایشگاه سنت نبوی ازدواج با وسعت 15 هزار متر مربع آماده سازی شد؛
سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج مشهد با رویکرد"استفاده از کالای ایرانی؛ تحقق اقتصاد مقاومتی" با وسعت 15 هزار متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آماده و عصر امروز سه‌شنبه به صورت رسمی، افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 17 May 2016
حمید ابراهیمی دبیر سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی دواج در مشهد به خبرنگار تابناک رضوی اظهار کرد: جهیزیه ایرانی باکیفیت و همه موارد ضروری برای خرید یک زوج جوان در این نمایشگاه پیش‌بینی شده و سعی کردیم تا تخفیف‌های حداکثری نیز لحاظ شود.

امشب در مشهد ؛ افتتاح نمایشگاه جهیزیه ایرانی در مشهد

وی افزود: در این نمایشگاه حدود 80 درصد از کالاها ایرانی هستند و این نمایشگاه سعی دارد تا خرید کالای ایرانی را در راستای شعار سال ترویج دهد.  
وی اذعان داشت: نمایشگاه سنت نبوی ازدواج شامل بخش ملزومات ازدواج و شرکت‌های فعال در زمینه‌های پذیرایی، تشریفات خدمات مرتبط با ازدواج و بخش جهیزیه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
دبیر سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج در مشهد با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این نمایشگاه ترغیب جوانان به سنت حسنه و ازدواج به هنگام است، افزود: سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج بعد از ظهر دیروز(دوشنبه) مورد بازدید امینی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد خراسان رضوی  و بصیری پور ، رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی قرار گرفت.
به گفته ابراهیمی، این نمایشگاه با حضور ۱9۰ شرکت و با رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته آماده سازی شده و امشب ( سه‌شنبه ) نیز تعدادی از اعضای شورا و شهردار مشهد از جمله مدعوین خاص هستند و آیین افتتاحیه در ساعت 18 برگزار می‌شود.
ابراهیمی تصریح کرد: همچنین در شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) می باشد با حضور مسئولین از چند تن از همسران جانبازان دفاع مقدس قدردانی به عمل می‌آید.
گفتنی است ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 الی 22 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار