مدیر مخابرات شهرستان نیشابور گفت: همزمان با هفته مخابرات، ۹ پروژه مخابراتی جدید در شهرستان نیشابور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۳۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 17 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمود شهرآبادی، اظهار كرد: همزمان با هفته مخابرات و ارتباطات از 9 پروژه مخابراتی نیشابور با اعتباری بالغ بر 113 میلیارد و 983 میلیون ریال از محل منابع دولتی و خصوصی با حضور مسئولان محلی شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: توسعه تلفن ثابت به تعداد دو هزار و 125 پورت در قالب شش پروژه، توسعه ADSL در قالب ده پروژه به تعداد پنج هزار و 757 پورت و تامین ADSL در قالب یک پروژه به تعداد 72 پورت افتتاح شد.

شهرآبادی گفت: احداث 3 سایت G2 به اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال و احداث 19 سایت به اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و احداث 19 سایت G3 با اعتبار 83 میلیارد و 600 میلیون ریال از دیگر موارد افتتاحی است.

وی بیان کرد: در این هفته شاهد بهره‌برداری رسمی سایت موبایل SWAT با اعتبار یک میلیارد ریال، راه‌اندازی BSC پرظرفیت با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و اجرای پروژه سوئیچ IMS هستیم.

شهرآبادی اظهار كرد: انبار سابق مخابرات با اعتبار دولتی 500 میلیون ریال و اعتبار یک میلیارد ریال بخش خصوصی بازسازی و به مجتمع فرهنگی ورزشی تبدیل شده است که در خدمت پرسنل و بازنشستگان و عموم مردم خواهیم بود.

منبع: تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار