بورس نوبرانه های تابستان در بازار؛
تابناک: میوه هایی مانند گیلاس و زردآلو که در بالاترین جایگاه قیمتی در دل میوه فروشی های شهر جاخوش کرده اند و صفرهای نرخ هایشان نشان می دهد حالا حالاها دست همه مردم به آنها نمی رسد!.
کد خبر: ۲۳۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 18 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، داستان میوه های نوبرانه در کشور چندسالی است با حاکم شدن خشکسالی و کاهش تولید محصولات داخلی، یکی از سوژه های داغ بازاری به شمار می رود. میوه هایی که گاه قیمت آن در برخی شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران تا کیلویی 90 هزار تومان هم رسیده و دست برخی خریداران را از بازار کوتاه کرده است!.

از نوبرانه های بهار که چند هفته ای است عبور کرده ایم حالا نوبت به نوبرانه های تابستانی که هنوز ماه هایش به ما نرسیده، رسیده ایم.

میوه هایی مانند گیلاس و زردآلو که در بالاترین جایگاه قیمتی در دل میوه فروشی های شهر جاخوش کرده اند و صفرهای نرخ هایشان نشان می دهد حالا حالاها دست همه مردم به آنها نمی رسد!.

در حال حاضر به گفته رئیس اتحادیه عمده فروشان میوه و تره‌بار استان اصفهان، در حال حاضر سردرختی‌ها گیلاس، گران‌ترین میوه در بازار است، گیلاس بومی در حال حاضر هر کیلوگرم 10 تا 13 هزار تومان است و بقیه انواع گیلاس از 5 هزار تا 10 هزار تومان است که بستگی به کیفیت قیمت متفاوتی دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار