فرماندار نطنز:
تابناک: فرماندار شهرستان نطنز گفت: به مناسبت دهه فجر امسال و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۶ پروژه دولتی و بخش خصوصی شهرستان نطنز افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ 02 February 2015

یوسف حسنی بافرانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به افتتاح پروژه‌های دولتی و بخش خصوصی و تعداد این پروژه‌‌ها اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، بیش از 46 پروژه دولتی و خصوصی در نطنز افتتاح می‌شود.

وی درباره بودجه اختصاص یافته به این پروژه‌ها افزود: این پروژه‌ها بیش از 75 میلیارد ریال در بخش دولتی و 590 میلیارد ریال در بخش خصوصی، هزینه داشته که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

فرماندار نطنز بیان کرد: تعدادی از این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی از آنها با اختصاص بودجه‌های دولتی برای رفع مشکلات مردم در شهرستان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که با توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدائی گام برداریم و در این راستا، افتتاح پروژه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

حسنی بافرانی پیرامون لزوم گرامی‌داشت دهه فجر گفت: دهه فجر یاد آور ارزش‌های دینی، استقلال و محور حق طلبی ملت ایران در برابر کفر، شرک، استکبار و صهیونیسم بوده و به ایران و مملکت اسلامی ما هویت داده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) همانند امام حسین(ع) با تبعیت از قیام و نهضت حسینی، نهضت انقلاب را آغاز کرد و امروز در راستای این نهضت شاهد کسب موفقیت‌های بزرگی در انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

فرماندار نطنز بیان کرد: در طول دهه مبارک فجر باید تلاش کنیم تا ضمن انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، فضای نشاط و شادی را در جامعه گسترش دهیم.

وی پیرامون حضور پرشور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم شهرستان با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر به تمام دنیا ثابت می‌کنند که مثل همیشه پشتیبان ولایت فقیه، نظام و آرمان‌های امام راحل هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار