کد خبر: ۲۳۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 21 May 2016

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با گذشت دو ماه از سال 1395 بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد.

این در حالی است که از 3 سال قبل این وضعیت ادامه دارد و خودروساران که فقط و فقط چشم به حمایت های دولت داشته اند حتی با برخورداری از امتیاز عجیب و ویژه وام 25 میلیون تومانی برای هر خودرو نیز نتوانسته اند محصولاتشان را مثل قبل، به مردم بفروشند.

بعد از بی تاثیر بودن وام 25 میلیون تومانی و حضور فعال خودروسازان در بورس و کمک به بالا نگه داشتن شاخص های این بازار کاغذی، اکنون مدتی است که خودروسازان با تبلیغات تلاش می کنند فضای رونق را القا کنند و هر روز روش جدیدی از فروش و پیش فروش ارائه می شود. اما هر گونه تصمیم برای بهبود این بازار تاکنون اثرگذار نبوده است.

اگرچه برخی کارشناسان با تماشای این تبلیغات و چیدن خودروهای جدید در نمایندگی ها عنوان می‌کنند که امسال رکود کمرنگ تر شده  و خودروسازان هم رکود را نفی می‌کنند، ولی با این‌حال حقیقت این‌گونه است که تولید برخی خودروها متناسب با تقاضا، کاهش یافته است.

اغلب مردم عنوان می‌کنند که بالا بردن قیمت خودرو، آن هم در وضعیت رکود، بدترین برنامه‌ای است که تولیدکنندگان خودرو دارند، چراکه این اقدام باعث سرکوب همان تقاضای نصف و نیمه در بازار می‌شود.

قیمت ها

این قیمت ها براساس استعلام از چند بنگاه درج شده و طبیعی است که طبق معمول بازار ایران، ارقام قطعی نیست و میتوان رقم های کمتر و بیشتری را در نقاط مختلف مشاهده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار