کد خبر: ۲۳۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 23 May 2016


رئیس دادگستری استان البرز گفت: جمع‌آوری متکدیان و اتباع خارجی غیرمجاز مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد فاضلیان ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که در دادگستری البرز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای ایجاد امنیت بیشتر پیشگیری از جرم است که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات جمع‌آوری متکدیان و اتباع خارجی غیرمجاز است.

این مسؤول با تأکید بر اینکه تحقق این مهم در سایه توجهات تمامی دستگاه‌ها است افزود: باید از تمام توان خود برای این مهم استفاده کرده و ساماندهی متکدیان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

فاضلیان گفت: وجود این قشر در سطح شهر می‌تواند تهدیدی برای جامعه محسوب شود لذا باید مراقبت‌های لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی به آیین‌نامه مراکز مراقبت بعد از خروج زندان اشاره کرد و افزود: براساس بندهای مختلف این آیین‌نامه تمامی وظایف دستگاه‌ها در خصوص اندیشیده شده است و تمامی دستگاه‌ها موظف بر اجرایی کردن این مهم هستند.

رئیس دادگستری استان البرز یکی از مهمترین معضلات در این استان را نداشتن کنترل در مورد ورود اتباع بیگانه خواند و بیان داشت: باید ساماندهی اتباع خارجی به صورت اساسی در این استان انجام شود چراکه در غیر اینصورت با مشکلات اساسی و مهمتری مواجه می‌شویم.

فاضلیان با بیان اینکه افرادی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند باید هرچه سریع‌تر تکلیفشان مشخص شود که در این راستا دستگاه قضا آمادگی دارد تا همکاری‌های لازم را داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار