کد خبر: ۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴ 18 January 2015
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال مردم این استان 75 میلیارد ریال از طریق صندوق ‌های صدقات به نیازمندان کمک کردند .
 عبدالله طاهری افزود: این میزان کمک مردمی ازطریق چهار هزار صندوق صدقات نصب شده درسطح شهرستانهای استان البرزجمع آوری شده است .
وی ادامه داد: اکنون علاوه براین صندوق های نصب شده تعداد، قابل توجهی صندوق خانگی کوچک و بزرگ نیز برای جمع آوری صدقات در استان البرز اختصاص یافته است.
طاهری خاطرنشان کرد: مردم درصورت تمایل به داشتن این صندوق ها می توانند با مراجعه به شعب کمیته امداد نسبت به دریافت انها اقدام کنند.
به گزارش ايرنا معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه یکی از محورهای کاری کمیته امداد احسان و انفاق است ،ادامه داد: درآیات و روایات قران کریم توجه به نیازمندان و دستگیری به آنان بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.
طاهری گفت: بنابراین علاوه برصندوق های صدقات ، برگزاری جشن های عاطفه ها و نیکوکاری نیز برای جلب هرچه بیشترمشارکت مردم در حمایت معنوی و مالی از نیازمندان ازسوی این نهاد مردمی مورد توجه قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و برگزاری جشن نیکوکاری امیدواریم مردم استان البرز با شرکت گسترده دراین جشن مانند سالهای گذشته کمیته امداد را در یاری رسانی بیشتر به نیازمندان کمک کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار