مساجد البرز برای برگزاری مراسم اعتکاف آماده می‌شوند
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد که سال گذشته حدود 12 هزار نفر در 130 مسجد استان معتکف شدند و امسال جوانان البرزی استقبال بیشتری از این مراسم معنوی خواهند داشت.
کد خبر: ۲۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 16 April 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رجب، گفت: 150 مسجد در این استان آماده پذیرایی از معتکفان شده است.
حجت الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به فعال شدن ستاد اعتکاف در این استان از ابتدای هفته آینده، افزود: در هر شهرستان تابعه استان نیز یک ستاد مستقل در زمینه اعتکاف با همکاری نهادهای متولی امور دینی و معنوی تشکیل می شود.
وی اظهار داشت: وظیفه این ستادها فراهم سازی مقدمات لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد است که پیش بینی می شود تعداد معتکفان به 15 هزار نفر برسد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: سال گذشته حدود 12 هزار نفر در 130 مسجد استان معتکف شدند.
مسعودی، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، اعزام مبلغ و مداح به مساجد، توزیع اقلام فرهنگی و ایجاد حلقه های معرفت را از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام اعتکاف برشمرد.
رئیس ستاد اعتکاف استان با اشاره به اینکه ثبت نام معتکفان امسال به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، گفت: مسئولان مساجد برای دریافت نام کاربری و رمز عبور باید به واحد انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز مراجعه نمایند تا مقدمات لازم جهت ایجاد فضای ویژه همان مسجد انجام شود.
سیزدهم تا پانزدهم ماه مبارک رجب به عنوان ایام البیض ، مومنان در مساجد به اعتکاف می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار