کد خبر: ۲۳۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 27 May 2016
تابناک گیلان - امام جمعه موقت رشت با اشاره به دیدار اعضای منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولان باید موضوع نفوذ مورد تاکید معظم له را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان این مطلب افزود: طبق بیانات رهبری؛ یکی از اهداف نفوذ دشمن، مسئولان کشور هستند و آنان باید متوجه باشند که گول وسوسه های شیطانی را نخورند و در گرداب نیرنگ های دشمنان گرفتار نشوند.
وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انتخاب فردی از میان افراد با سابقه این مجلس که خار چشم دشمنان و استکبار بود به ریاست مجلس خبرگان رهبری، امری تعیین کننده و قابل تقدیر است.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به ایام شعبانیه، به فلسفه ظهور در شیعه نیز اشاره کرد و گفت: یکی از تکالیف شیعه در عصر ظهور، انجام تکالیف دینی و واجبات و مستحبات و پرهیز از گناه است.
حجت الاسلام شفیعی زاده همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و ماه مبارک رمضان، از مسئولان خواست اقدامات پیشگیرانه را از هم اکنون در این ماه بویژه در سواحل استان گیلان به مورد اجرا بگذارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نابرابری فاحش در حقوق عده ای معدود را نمی پذیرد، رفع تبعیض در پرداخت ها را یکی از اولویت هایی دانست که باید در دستور کار مجلس دهم باشد.
وی اضافه کرد: این نابرابری ها در پرداخت حقوق های کلان به عده ای، موجب زندگی اشرافی گری آنها می شود و این مسئله، نوعی تبعیض به حساب می آید.
خطیب جمعه رشت همچنین خواستار پیگیری مجدانه دستگاه ها و نهادهای مسئول برای پیگیری مطالبات مردم ایران از قدرت های استکباری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار