ایرانپور:
تابناک: عضو شورای شهر مبارکه گفت:با توجه به اثبات آلودگی فولاد مبارکه اصفهان بنابر قانون لازم است که از توسعه این صنعت جلوگیری شود و مقرر شد که توسعه فولاد اصفهان در هرمزگان انجام شود.
کد خبر: ۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ 02 February 2015
بابک ایرانپور در گفتگو با مهر اظهار داشت: تاثیر آلودگی فولاد مبارکه بر سلامتی مردم این شهر در دست تحقیق و پژوهش است.

وی اعلام کرد: در همین راستا بررسی میدانی روی شیوع بیماری ها در شهر مبارکه در دستور کار قرار گرفت تا میزان تاثیر آلودگی بر بیماری ها مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر مبارکه با اظهار اینکه در حال حاضر این درخواست داده شده است و هنوز زمان مشخصی برای پیگیری و بررسی آن داده نشده است، بیان داشت: آلودگی هوای اصفهان تنها ناشی از صنعت نیست و عوامل مختلفی روی آن نقش دارد.

وی ادامه داد: آلودگی هوای اصفهان نیز تنها ناشی از فولاد مبارکه اصفهان نیست و وجود صنایع مختلفی در اصفهان در این امر نقش دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: سال ۸۷ صنعت فولاد مبارکه اصفهان از صنایع آلاینده کشور خارج و امسال پس از دو سال بررسی روی آلایندگی فولاد مبارکه و اثبات آن، این صنعت برای بار دیگر در شمار صنایع آلاینده قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از اثبات آلودگی فولادمبارکه مقرر شد که این کارخانه به علت آلایند‌گی بیش از حد یک صنعت، غرامت و جریمه بپردازد.

ایرانپور اضافه کرد: با توجه به اثبات آلودگی فولاد مبارکه اصفهان بنابر قانون لازم است که از توسعه این صنعت جلوگیری شود و مقرر شد که توسعه فولاد اصفهان از این پس در هرمزگان به جهت نزدیکی با آب انجام بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار