کد خبر: ۲۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 16 April 2015
رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده سال ۹۳ در مازندران به تعداد ۱۷ هزار نفر رشد یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دهقان صبح امروز در جلسه مشترک روسای ادارات ورزش و جوانان مازندران با رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری، اظهار داشت: تعاملات خوبی بین هیئت پزشکی ورزشی استان با روسای ادارات ورزش و جوانان استان برقرار شده است.

وی افزود: در همه شهرهای استان شاهد رشد بیمه شدگان ورزشی بودیم.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی مازندران از رشد 17 هزار نفری تعداد ورزشکاران بیمه شده در استان طی سال 93 خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه تعامل بین هیئت پزشکی استان، روسای ادارات و هیئت پزشکی شهرستان‌ها بسیار مفید بوده است.

دهقان با بیان اینکه هیئت پزشکی ورزشی استان ارتباط تنگاتنگی با همه هیئت‌های ورزشی استان دارد، افزود: هیئت‌های پزشکی ورزشی شهرستان‌ها هویت پیدا کرده و در همه شهرستان‌ها فعال هستند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران با اعلام اینکه در هر شهر استان دارای پزشک‌یار هستیم، گفت: روسا و هیئت‌های ادارات سهم 15 درصدی بیمه ورزشی را دریافت کردند.

وی از الزامی کردن آموزش‌ها برای مربیان، داوران و ورزشکاران در زمینه علوم پزشکی ورزشی در استان خبر داد و افزود: این اقدام در بین باشگاه‌های ورزشی نیز تقویت می‌شود.

دهقان با بیان اینکه تشویق هیئت‌های ورزشی فعال در دستور کار هیئت پزشکی ورزشی مازندران در سال 94 است، تصریح کرد: تعدادی از باشگاه‌های ورزشی برتر استان تجلیل شدند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران با اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی استان، مسابقات لیگ‌های بین المللی را اجرا می‌کند، گفت: هیئت پزشکی ورزشی از کمپ‌های جانبازان و محل استراحت ورزشکاران مصدوم را در سال 93 به صورت مرتب انجام داده است.

اسماعیل محمدی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به افزایش سرانه سلامت در استان، افزود: افزایش سرانه بیمه ورزشی سبب ایجاد امنیت و اعتماد به نفس در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده استان را باید به فال نیک گرفت، گفت: هیئت پزشکی ورزشی مازندران از هیئت‌های پشتیبانی کننده هیئت‌ها است که باید تقویت شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار