رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون:
تابناک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون گفت: اعتراض و تجمع ها در مورد اهانت به پیامبر اکرم(ص) جواب قانع کننده ای به دشمنان است و این تجمعات گاهی در راستای افزایش بصیرت در جامعه است.
کد خبر: ۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ 02 February 2015
حجت‌الاسلام حسن عباسی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: حوادث اخیر و توهین به پیامبر اکرم (ص) که این‌گونه در جهان بازتاب پیدا کرده از قبل برنامه‌ریزی و طراحی‌شده و این توطئه‌ها برای تضعیف مسلمانان در جهان است.

وی ادامه داد: ساختن فیلم و یا کشیدن کاریکاتور باهدف خاصی علیه مسلمانان بوده و اسرائیل و یهودیان صهیونیست گرداننده این تحرکات و توهین‌ها هستند و با این اهانت‌ها تجاوز و کشتارهای خود را این‌گونه در جهان پنهان می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون در مورد جواب کوبنده مسلمانان به این اهانت‌ها بیان کرد: مسلمانان با تجمع و راهپیمایی در تمام جهان که به‌صورت خودجوش شروع‌شده جواب دشمنان پیامبر و مسلمانان و مظلومیت مسلمانان را به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: بحث توهین به پیامبر موجب شده تا شیعی و سنی در کنار یکدیگر و با اتحاد علیه عوامل گرداننده این تحرکات راهپیمایی کرده و در بعضی از کشورها شاهد کشته شدن مردم توسط پلیس هستیم.

عباسی در مورد توهین به پیامبر اکرم (ص) که این روزها به یک رویه تبدیل‌شده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با فرستادن پیام برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی باعث شده که مردم این کشورها با خرید قرآن، اسلام و مسلمانان واقعی را بهتر بشناسند.

وی در ادامه بیان کرد: با این توهین حرکت‌های مختلفی صورت گرفته و قدر و عظمت پیامبر اکرم (ص) به رخ دشمنان اسلام و یهودیان صهیونیست کشیده شده است.

این مقام مسئول در مورد تجمعات علیه اهانت کنندگان به پیامبر اکرم (ص) گفت: تجمعات و اعتراض مسلمانان باید تأثیرگذار و با برنامه بوده و همراه با حرکت بصیرتی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار