کد خبر: ۲۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 31 May 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ایجاد شادابی و نشاط در جامعه و خانواده یکی از نیازهای ضروری زندگی است به هر حال کسی نیست که مشکلی و مسایلی در زندگی نداشته باشد باید این مشکلات را مدیریت و در جهت مرتفع کردن آن تلاش شود.

به گزارش ایرنا، محمدصادق باغستانی روز سه شنبه در آیین گشایش جشنواره گلاب گیری البرزدر پارک تندرستی شهرستان فردیس افزود: بنابراین ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه ضروری است شاید یکی از دلایل برگزاری این جشنواره با مردم مومن و با فرهنگ کهن ایرانی عجین است همان جشنواره بومی کشور ماست که از دیرباز چنین جشنواره هایی و برنامه هایی با گل و گلاب فرهنگ سنتی ایران و مردم عجین بوده است.

وی در ادامه افزود: در گذشته رویکرد شهرداری و شورای شهر عمرانی و خدماتی بوده اما امروز بر عکس به سمت و سوی خدمات اجتماعی فرهنگی بیشتر گام بر داشته است.

باغستانی اظهار کرد: اگر معاونت اجتماعی در شهرداری کرج وجود دارد این نشان دهنده این است که رویکردهای اجتماعی به سمت وسو فرهنگی است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شاید سالن های ورزشی شهرداری کرج نسبت به تعداد سالن های ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان البرز بیشتر است و این نشان می دهد که شهرداریها علاوه بر خدمات رسانی رویکردشان به آموزش و فرهنگسازی است.

باغستانی افزود: هر چقدر در بخش آموزش و فرهنگسازی کار شودبه طور یقین کاهش هزینه ها را به دنبال دارد و با مشکلاتی چون بیماریها و درمان مواجه نخواهیم شد .

وی در ادامه افزود: در بیشتر پارکها وسایل ورزشی وجود دارد و از ساعات اولیه صبح تا غروب مردم به ویژه بانوان و دختران از این فضاها استفاده می کنندبنابراین ضرورت دارد ما هر چقدر در بخش ورزش و سلامتی و پیشگیری کار کنیم بعدها مشکلات و مسایل دیگر نخواهیم داشت.

وی گفت: در بخش سلامت با کمک اعضای شورای شهر کرج بالغ بر 23 هزار متر مربع زمینی به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز واگذار شده که نزدیک به یکهزار تخت بیمارستانی افزوده شده است.

باغستانی افزود: امیدوارم روزی برسد که مردم سلامت و نیاز به بیمارستان نداشته باشند و هر روز مدالهای قهرمانی در سکوهای جهانی مسابقات ورزشی را افزایش بدهیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار