بهنام تشکر:
تابناک تهران - سریال «پادری» ماه رماضان امسال از شبکه سک سیما پخش خواهد شد. بهنام تشکر بازیگر این سریال می گوید: «پادری نه کاملا کاراکتر محور است و نه کاملا داستان محور بلکه در این سریال داستان و شخصیت ها به یک اندازه جذاب هستند.»
کد خبر: ۲۳۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 04 June 2016

سریال «پادری» که به نوعی ادامه سریال «دودکش» محسوب می شود و همان کاراکترها را دارد قرار بود نوروز امسال روی آنتن شبکه یک سیما برود اما بنا به دلایلی از برنامه پخش نوروز خارج شد. اتفاقی که موجب اعتراض خیلی ها از جمله کارگردان این سریال شد. حالا خبر می رسد که قرار است «پادری» در ماه رمضان از شبکه مهمان خانه های مردم باشد.

بهنام تشکر که در سریال «دودکش» هم بازی کرده بود و حالا در «پادری» هم حضور دارد درباره آن می گوید: «با توجه به موفقیت دودکش می دانیم که انتظارها از گروه تولید کننده آن بالا رفته و برآورده کردن این انتظار اولین اولویت ما بوده است و امیدوارم که این در این کار موفق بوده باشیم.»

او درباره اینکه «پادری» چقدر به دودکش نزدیک است می گوید: «به هر حال اغلب شخصیت ها همان ها هستند بنابراین طبیعی ست که شباهت های زیادی وجود داشته باشد چرا که یکی از اصلی ترین بارهای طنزی و داستانی فیلم بر عهده شخصیت هاست اما از آنجایی که «پادری» هم مانند «دودکش» علاوه بر شخصیت ها به قصه هم وابستگی دارد بیننده ها شاهد داستان دیگری هستند که به روزتر است و کنایه هایی هم به اختلاس ها می زند.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار