تراکتورسازی 2-1 سایپا؛
هواداران تراکتور با تشویق گردانی و نیز سر دادن شعار معروف “عیبی یوخ ” به بازیکنان تیم خود روحیه دادند تا بلکه در ادامه کار بتواند نتیجه بازی را برگرداند.
کد خبر: ۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 17 April 2015

 تبریز ورزشگاه یادگار امام خبرنگار تابناک :بهدو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپای البرز از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم یادگار امام (ره) شهر تبریز و در حضور نزدیک به ۴۰ هزار نفر از هواداران تراکتورسازی به مصاف هم رفته اند که این دیدار در نهایت در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا خاتمه یافت.

از همان دقایق ابتدایی تیم میزبان با حمایت هواداران خود حملات زیادی روی دروازه سایپا ایجاد کرده و حتی تیر دروازه این تیم را نیز مورد هدف قرار داد.

اما در دقیقه ۹ بازی بر روی اشتباه حبیب گردانی در رساندن توپ به حامد لک، مهاجم فرصت طلب سایپا، پویا نزهتی، دروازه تراکتور را باز کرد.

با این حال هواداران تراکتور با تشویق گردانی و نیز سر دادن شعار معروف "عیبی یوخ ” به بازیکنان تیم خود روحیه دادند تا بلکه در ادامه کار بتواند نتیجه بازی را برگرداند.

اما روند بازی تراکتورسازن تا اواخر بازی در نیمه اول تغییری نکرد و بازی متعادل دنبال می شد تا اینکه کرنر های پی در پی و خطرناک آندو تیموریان موقعیت های خوبی را نصیب مهاجمان تیم تبریزی کرد اما بد شانسی و بی دقتی عاملی شد تا حملات تراکتور به ثمر ننشسته و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یابد.

تونی الیویرا تیم خود را در نیمه دوم برای جبران گل خورده و به ثمر رساندن گل برتری به زمین فرستاده است. در همین راستا نیز دو تعوض هجومی را در دقیقه ۶۰ بازی به انجام رساند که طبق آن فرید کریمی جای خود را به نریمان جهان و احمد کامدار نیز جای خود را مهرداد بایرامی داد تا سرخپوشان تبریزی در ادامه کار شانس بیشتری برای کسب سه امتیاز داشته باشند. در دقیقه ۸۰ بازی نیز محسن دلیر به جای ثاقبی وارد زمین بازی شد تا اینکه خود او بالاخره قفل دروازه سایپا را شکسته و کار را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی شاگردان مجید جلالی دو بار تا آستانه فروریختن دروازه تراکتورسازی به پیش رفتند اما با واکنش خوب حامد لک و بی دقتی بازیکنان سایپا دروازه همچنان بسته ماند تا اینکه در دقیقه ۹۱ بازی شکوری، مدافع سایپا، با اشتباه دروازه خود را باز کرد تا بار دیگر استادیوم یادگار امام منفجر شود.

در ادامه بازی نیز آنتونی الیویرا و حبیب گردانی از تیم تراکتورسازی با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شدند.

تیم نفت تهران نیز در بازی همزمان با نتیجه پنج بر سه نتیجه را واگذار کرد تا تراکتورسازان راهی صدر جدول شده و راه ساده تری برای قهرمانی داشته باشد.

تیم تراکتورسازی در این بازی با حامد لک،محمد ایران پوریان،حبیب گردانی،مهدی کیانی،شاهین ثاقبی،فرید بهزادی کریمی،ادینیو،دوس سانتوز،آندرانیک تیموریان،احمد امیر کامدار و میرهانی هاشمی پا به میدان گذاشت.

مجید جلالی نیز محمد رضا اخباری وحید محمد زاده،مجید ایوبی،علی زینالی،ابراهیم صادقی،میلاد میداوودی،ابراهیم شکوری،محمد نزهتی،حکیم نصاری،حامد شیری و سجاد مشکل پور را راهی زمین مسابقه کرده بود.

حاشیه نگاری نیمه اول بازی تراکتورسازی و سایپا

بازی دو تیم تراکتورسازی و سایپا از ساعت 17.30 دقیقه آغاز شد

به گزارش سایت خبری تحلیلی هم نوا،بازی دو تیم تراکتورسازی و سایپا از ساعت ۱۷٫۳۰ دقیقه آغاز شد

*قبل از شروع بازی جلالی در پاسخ به ابراز احساسات هواداران تراکتور سازی با پرتاب گل به سمت آنها به این ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

*تونی و بازیکنان تراکتورسازی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت سایپا رفتند و به آنها خوش آمد گفتند.

*جلالی و تونی دقایقی با هم به خوش و بش پرداختند.

*دقیقه ۱۰ بازی اشتباه حبیب گردانی در ضربه سر رو به عقب توپ به نزهتی رسید که او بعد از عبور از لک در مقابل دو بازیکن تراکتور سازی توپ را به داخل دردروازه فرستاد.

*شعار عیبی یوخ در ورزشگاه.

*شعار گل ایستروخ یاالله.

*دقیقه ۱۳ بازی خطای گردانی روی نزهتی باعث شد داور اعلام خطا کند و گردانی کارت زرد اول بازی را دریافت کرد .

*دقیقه ۱۴ بازی ضربه ایستگاهی زیبای ابراهیم شکوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

*دقیقه ۱۷ بازی شوت ادینهو با فاصله زیادی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

*دقیقه ۲۷ بازی کارت زرد برای ابراهیم صادقی .*ابراهیم صادقی با این کارت زرد سه اخطاره شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

*دقیقه ۲۹ بازی ارسال آندو با ضربه سر دوسانتوس همراه شد که توپ از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۴ بازی پاس زیبا علی زینالی به داخل هیجده قدم را حکیم نصاری نتوانست به گل تبدیل کند و توپ با بدشانسی او از زیر پایش خارج شد.

*حرکت زیشت میداودی و ضربه او به صورت دوسانتوس از چشمان داور بازی دور ماند.

*دقیقه ۳۹ بازی کرنر ارسالی آندو با ضربه روی پای ثاقبی همراه شد که توپ مماس به تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

*دقیقه ۴۱ بازی ارسال کامدار به فرید کرییمی رسید ولی او تعادل خود را از دست داد و به زحمت توپ را به ادینهو رساند و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حاشیه نگاری نیمه دوم بازی تراکتورسازی و سایپا

*دقیقه ۴۸ بازی پاس زیبای آندو به عمق خط دفاعی سایپا در حالی که می رفت به ادینهو برسد روی زیرکی اخباری دروازه بان سایپا توپ جمع و جور شد.

*حدود ۴۰ هزار هوادار تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور دارند.

*ارسال زیبای آندو با اشتباه اخباری دروازه بان سایپا همراه شد که توپ به کرنر رفت.

*دقیقه ۵۵ بازی خروج نزهتی زننده گل سایپا از بازی و حضور مهدی ترابی در بازی

*دقیقه ۵۹ بازی خروج احمد کامدارو حضور مهرداد بایرامی در بازی.

*دقیقه ۵۹ بازی خروج فرید کریمی بهزادی و حضور سامان نریمان جهان در بازی.

*پاس های اشتباه بازیکنان تراکتور سازی تعجب بسیاری از هواداران را به همراه داشت این پاس های اشتباه به حدی بود که حتی در بعضی موارد بازیکنان تراکتور سازی پاس های ساده را هم به هم اشتباه می دادند.

*دقیقه ۸۰خروج شاهین ثاقبی و حضور محسن دلیر در بازی.

*محسن دلیر در بدو ورود به بازی امکان به ثمررساندن گل اول را داشت.

*دقیقه ۸۲ بازی ارسال کرنر آندو تیموریان با ضربه سر میر هانی هاشمی همراه شد که توپ را اخباری برگشت داد و دلیر در ریباند گل اول تراکتور سازی را به ثمر رساند.

*کارت زرد برای محسن دلیر

*دقیقه ۸۵ بازی اشتباه میر هانی هاشمی باعث شد توپ به مهاجم سایپا برسد که در تک به تک با لک دروازه بان تراکتور سازی ضربه ترابی را به شکل زیبایی دفع کرد.

*دقیقه ۸۶ بازی شوت زیبای آندو به شکل خطرناکی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

*اعلام سه دقیقه وقت تلف شده.

در دقایق پایانی بازی ارسال اوت آندو به هیجده قدم سایپا با ضربه سر ابراهیم شکوری همراه شد که توپ وارد دروازه سایپا شد و اخباری نتوانست توپ را جمع کند.

*کارت زرددوم برای حبیب گردانی و اخراج او از بازی

*تراکتور در یادگار امام تبریز چشن صدرنشینی گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :