فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:شخصیت امام راحل، شیوه و نوع رهبری به واقع یک استاندارد کامل بین المللی از یک رهبر است که می تواند الگویی مناسب و ارزشمند برای همه رهبران دنیا باشد.
کد خبر: ۲۴۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 03 June 2016

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:شخصیت امام راحل، شیوه و نوع رهبری به واقع یک استاندارد کامل بین المللی از یک رهبر است که می تواند الگویی مناسب و ارزشمند برای همه رهبران دنیا باشد.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید صادق حسینی روز جمعه در آیین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: بزرگداشت یاد و راه امام به دلایل سیاسی، اعتقادی، دینی و ملی از اهمیت خاصی برخودار است.

وی افزود: واقعیت این است که روح الهی و معنوی امام باعث شد که در فرایند شکل گیری نهضت و پیروزی انقلاب جمعیت انبوهی از اقشار مختلف مردم امام و آرمان ها و اهداف ایشان را همراهی و در این نهضت نقش آفرینی کنند.

حسینی یادآور شد: امام در زمانی نهضت خود را آغاز کردند که جو حاکم بر کشور فضایی رعب انگیز و خفقان آور بود اما اخلاص عمل و بیان دلنشین امام باعث جذب عامه مردم و گرایش آنها به سمت انقلاب شد.

وی تاکید کرد: امام راحل نیز با مردم ارتباطی تنگانگ و نزدیک داشتند و به واقع ایمان و اعتقاد راسخ امام به مردم علاوه بر اینکه باعث پیروزی انقلاب شد، نزدیکی هرچه بیشتر آنها را نیز فراهم آورد.

وی با اشاره به علاقه و انس عمیق مردم به امام گفت: ساده زیستی و بیان ساده امام باعث علاقه مردم به ایشان شده بود که نمود عینی این علاقه را می توان در استقبال بی نظیر بهمن 57 و بدرقه باشکوه خرداد 68 مردم از امام مشاهده کرد.

فرمانده سپاه پاسداران استان ایلام اظهار کرد: شخصیت امام راحل، شیوه و نوع رهبری و نیز سبک زندگی ایشان به واقع یک استاندارد کامل بین المللی از یک رهبر است که می تواند الگویی مناسب و ارزشمند برای همه رهبران دنیا باشد.

حسینی تاکید کرد: تعبد، اخلاص، ایمان امام به خداوند و تعهد به فرامین دین مبین اسلام و اعتقاد و باور و تکیه به مردم و توده ها بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب و 27 سال از رحلت ایشان، رمز ماندگاری و جاودانه بودن همیشگی امام خمینی (ره) است.

وی اضافه کرد: اهداف والای امام راحل که همانا احیای دین اسلام و قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) بود، باعث بیداری ملت ها و همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان شد و آنها با الهام گیری از نهضت ایشان سعی در تحقق خواسته های خود داشته و به نوعی دنباله رو اهداف امام هستند.

حسینی یادآور شد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) و انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر

انقلاب، ایران اسلامی بعد از 27 سال خوشبختانه خلاء رهبری نداشته است و ایشان نیز با پیروی از آرمان ها و اهداف و تداوم راه امام همچنان اقتدار ایران اسلامی را حفظ کرده اند.

آیین سوگواری بیست و هفتیمن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور خیل جمعیت عزادار و عاشقان امام راحل و در قالب برنامه هایی چون عزداری دسته های عزادار، شعر، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، قرائت بیاینه بر علیه شبکه فارسی زبان بی بی سی در مصلای شهر ایلام برگزار شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار