کد خبر: ۲۴۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 03 June 2016


معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: امکانات لازم برای ارائه خدمات به زائران حرم امام راحل در استان البرز فراهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الله ملاصالحی ظهر امروز در نشست اعلام برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان البرز اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال نیز استان البرز میزبان زائران از استان‌های غربی و شمال غرب کشور است، لذا با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی تمامی امکانات برای پذیرایی و اسکان از این کاروان‌ها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس، هلال احمر، ‌نیروهای انتظامی و پلیس راه نیز در آماده‌باش کامل هستند، افزود: تعاملات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران انجام شده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با تأکید بر اینکه تمام مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز نیز در این ایام موظف بر ارائه خدمات‌رسانی شده‌اند، ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده در تعطیلات 14 و 15 خرداد بیمارستان‌های این استان نیز در آماده‌باش بوده و خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

ملاصالحی با بیان اینکه هلال احمر و اورژانس استان البرز نیز در آماده‌باش کامل بوده و خدمات خود را به صورت ویژه به مردم و زائران ارائه می‌دهد، بیان داشت: در این زمینه نیروهای سیار هلال احمر و اورژانس در مسیر ورودی زائران مستقر هستند و خدمات خود را به زائران ارائه می‌دهند.

وی تأکید کرد: براساس آمار امسال خدمات‌دهی به 60 هزار زائر مرقد مطهر امام در البرز صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به اینکه 35 هزار زائر از استان‌های مختلف وارد استان البرز می‌شوند، اعلام کرد: همچنین از استان البرز نیز 25 هزار زائر به سمت حرم مطهر امام ره اعزام می‌شوند که امنیت، خدمات رسانی و ... این زائران فراهم شده است.

ملاصالحی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات مناسب به زائران نیز ستادهای فرعی تشکیل شده است، بیان داشت: تیم‌های امدادی، خدماتی، امنیتی و انتظامی در این استان مستقر شده‌اند و خدمات لازم را به زائران ارائه می‌دهند.

به گفته وی، اتوبوس نیز برای جابه‌جایی زائران در نظر گرفته شده است که در این زمینه 290 دستگاه در کرج، نظرآباد 55 دستگاه، طالقان20 دستگاه، ساوجبلاغ80 دستگاه، فردیس 100 دستگاه و اشتهارد40 دستگاه برای جابه‌جایی زائران در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار