رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه هرمزگان گفت: همگرایی میان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه ضروری است تا بتوان حجم بیشتری از سرمایه‌گذاری‌های ملی را به سمت هرمزگان جلب کرد.
کد خبر: ۲۴۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 05 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد حسین مظفری شامگاه شنبه در نشست شورای مرکزی این حزب در بندرعباس اظهار داشت: همدلی و همگرایی کم‌نظیر میان نمایندگان استان هرمزگان در مجلس دهم فرصت ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت هرمزگان و برداشتن مشکلات متعدد اقتصادی از پیش‌روی مردم است و امیدواریم این عزم جزم نمایندگان در این زمینه منجر به اتفاقات خوبی برای مردم استان شود.
 
وی بیان کرد: همگرایی میان نمایندگان، الگویی برای توسعه استان در دیگر بخش‌ها است و زمینه را برای همگرایی میان نیروهای سیاسی استان به منظور کمک به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراهم می‌کند و فرصت تازه‌ای است که بتوان با امید و نشاط به سوی رونق هر چه بیشتر استان گام برداشت.
 
رئیس شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نمایندگان استان در مجلس دهم را دفاع از اعتبارات و تخصیص منابع مالی مناسب به استان و پیگیری انتصاب مدیران توانمند و ماندگار در حوزه‌های مختلف برشمرد و افزود: انتقال هوشمندانه مسائل و مشکلات استان به وزرا و پیگیری امور مختلف استان از جمله دیگر اولویت‌های مهمی است که انجام مناسب آن به توسعه و پیشرفت استان کمک فراوانی خواهد کرد.
 
مظفری ادامه داد: ارتباط با نخبگان استان در بخش‎های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی در جهت تقویت فرآیند تصویب قوانین و دفاع از سهم و نقش هرمزگان در برنامه ششم توسعه کشور انتظاراتی است که مردم از نمایندگان خود در مجلس آینده دارند.
 
وی در عین حال به لزوم همکاری و همدلی مردم با نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد و گفت: نباید احساس کنیم که نقش و وظیفه ما نسبت به آینده استان تنها با شرکت در انتخابات به پایان رسیده است بلکه باید با تقویت مطالبه‌گری و انتقال مناسب نیازها و مشکلات استان به نمایندگان، امکان ایفای هرچه بهتر وظیفه نمایندگی را در آنان فراهم کنیم.
 
این فعال سیاسی هرمزگان عنوان کرد: همکاری مناسب نمایندگان استان با یکدیگر و اعتماد قاطع نمایندگان سراسر کشور به نماینده بندرعباس سبب حضور یکی از فرزندان استان در ترکیب هیات رئیسه مجلس برای نهمین سال متوالی شد که یک دستاورد برای استان بشمار می‌رود و امیدواریم بتوانیم استفاده مناسبی از این ظرفیت‌ برای رشد و پیشرفت هرمزگان داشته باشیم.
 
مظفری در پایان خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم تا از سرمایه‌های انسانی هرمزگان در مناصب ملی استفاده کند و امکان رشد این نیروهای متخصص، کارآمد و ولایی را در سطوح ملی فراهم آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار