مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از آغاز نام نویسی برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 06 June 2016

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از آغاز نام نویسی برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا زرگوش گفت: کار آفرینان برتر استان تا پایان وقت اداری روز 31 تیر ماه آینده می توانند برای حضور در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر نام نویسی کنند.

وی اظهار کرد: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت می توانند در مهلت اعلام شده به نشانی اینترنتی www .karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی، تکمیل فرم ها و ارسال مستندهای خود اقدام کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام هدف از برگزاری جشنواره های کارآفرینی را گسترش و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای هم افزایی و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه، معرفی کارآفرینان به جامعه به عنوان الگوهای موفق برای جوانان متقاضی ورود به عرصه کسب و کار، تشویق و ترغیب دانش آموختگان دانشگاهی برای ورود به عرصه کارآفرینی و قدردانی از برگزیدگان جشنواره عنوان کرد.

زرگوش گفت: کارآفرینان به عنوان پیشگامان نوآوری و تحول با تشخیص فرصت ها، ارزش آفرینی می کنند و با رفتار نوآورانه خود زمینه رشد مستمر فضای کسب و کار و پویایی اقتصادی کشور را به ارمغان می‌آورند.

وی یادآور شد: نام نویسی برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر از 16 خرداد جاری آغاز شده و تا پایان روز 31 تیرماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: کارآفرینان برتر جشنواره استانی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات پس از برگزیده شدن به جشنواره ملی معرفی می شوند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار