کد خبر: ۲۴۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 07 June 2016
تابناک گیلان - روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان، ویژه برنامه های این رسانه در ماه مبارک رمضان را چهار برنامه رادیویی و چهار برنامه تلویزیونی اعلام کرد.

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان به ایرنا، نان و خرما ویژه برنامه افطار رادیو گیلان هر روز ساعت 19 به مدت 120 دقیقه با بخش های مختلفی از جمله گزارش، نمایش، بخش کارشناس تغذیه و کارشناس مذهبی، پیام های تلفنی، موسیقی، ادعیه، اذان و ... با مخاطبان خود همراه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تمنای وصال ویژه سحر نیز هر روز از ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه با بخش های مختلفی از جمله گزارش، موسیقی، فرازهایی از نهج البلاغه، حکایت های دینی و آداب و رسوم مربوط به سحر، ادعیه، حکایت ها و متون ادب فارسی، پندها و نکات اخلاقی، بحث کارشناسی، اذان و ... تهیه و پخش می شود.

این گزارش افزوده: برنامه های تفسیر قرآن با تفسیر آیه های قرآن کریم توسط آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت هر روز ساعت 16 و 30 دقیقه به مدت نیم ساعت و سخنرانی ائمه جمعه استان در خصوص ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 6 به مدت 30 دقیقه از رادیو پخش خواهد شد.
بر اساس این گزارش، سیمای مرکز گیلان نیز با برنامه های ماه منیر، نسیم سحری، تفسیر قرآن و ترتیل خوانی قرآن کریم با بینندگان شبکه باران همراه خواهد شد.
این گزارش افزوده: ماه منیر ویژه افطار ماه مبارک هر روز ساعت 20 به مدت 70 دقیقه به صورت زنده تهیه و پخش می شود، نسیم سحری نیز ساعت سه و 40 دقیقه بامداد با بخش کارشناسی، پخش مناجات، ادعیه، اذان و ... از سیمای باران و هنگام سحر پخش می شود.
این گزارش اضافه کرده: برنامه تفسیر قرآن با تفسیر آیه های قرآن کریم توسط آیت الله قربانی هرشب به مدت 25 دقیقه و برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت 14 و 30 دقیقه به مدت 60 دقیقه از مصلی امام خمینی (ره) رشت به صورت زنده از شبکه باران پخش خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار