رئیس کمیته ملی المپیک میزان پاداش ملی پوشان والیبال را اعلام کرد و گفت: تا عرق بازیکنان خشک نشده، پاداش آنها را می‌دهسم.
کد خبر: ۲۴۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 07 June 2016
کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم استقبال از ملی پوشان والیبال با اشاره به صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابت های المپیک گفت: این افتخاری است که نصیب ورزش ما شده است زیرا کسب سهمیه المپیک در رشته تیمی بسیار سخت است که با تلاش ورزشکارانمان توانستیم به این امر دست پیدا کنیم.

وی افزود: با رفتن تیم ملی والیبال ایران به المپیک، یک رشته به تعداد رشته های المپیکی ما اضافه شد زیرا در دور قبلی این مسابقات با ۱۳ رشته در مسابقات المپیک شرکت کردیم و با اضافه شدن والیبال با ۱۴ رشته در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. همچنین تعداد کاروان ورزشی ایران به ۵۹ نفر رسید که این تعداد رکورد دور قبل مسابقات را شکست و البته امیدواریم که به این تعداد باز هم افزوده شود.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: این صعود باعث خوشحالی مردم شد و حضور پرشمار هواداران در فرودگاه نشانگر این موضوع است که چقدر صعود والیبال تاثیر داشته است.

هاشمی تصریح کرد: البته ما هم می خواهیم تا عرق بازیکنان خشک نشده در همین فرودگاه پاداش آنها را بدهیم و از آنها قدردانی کنیم. ما برای ۱۴ بازیکن برای هر کدام نفری ۱۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفتیم و ۱۲ میلیون هم برای فدراسیون در نظر گرفتیم و تقدیم آنها خواهیم کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار