معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ترکیب نمایندگان فعلی فارس در مجلس دهم نمایانگر ترکیبی همدل، همراه و برخوردار از نگاه کارشناسی است.
کد خبر: ۲۴۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 07 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هادی پژوهش جهرمی،افزود: قطعا نمایندگان فارس می توانند در کنار پرداختن به مباحث حوزه های انتخابیه خود به مباحث فراشهرستانی و کلان استانی هم توجه و آنها را دنبال کنند.
وی، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: در این سال همه باید بکوشیم تا خدمات شایسته و خوبی به مردم ارائه و در دل مردم امید، شادی و انگیزه ایجاد شود.
پژوهش جهرمی ادامه داد: این مهم قطعا در ساله همدلی، همراهی و همکاری مشترک نمایندگان و مدیران دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد.
وی فارس را استانی وسیع و برخوردار از توانمندی ها و ظرفیت های قابل توجه دانست و گفت: نمایندگان استان، اگر احیا و ایجاد تحول صنعت و کشاورزی استان را دنبال کنند و در بخش خدمات نیز نگاهی معطوف به امر تجارت و تولید ثروت داشته باشند، می توانند کمک و یاور خوبی برای دولت و مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی استان باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: موقعیت و شرایط امروز استان ایجاب می کند مجمع نمایندگان استان پس از شکل گیری، فارغ از نگاههای سیاسی، تمام کوشش خود را معطوف به ایجاد تحول و رونق در حوزه اقتصادی استان کند.
پژوهش جهرمی افرود: زمینه سازی برای افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی، مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی بزرگ از طریق سرمایه گذاران و فراهم کردن زیرساخت های تاثیرگذار در صنعت، معدن و اقتصاد استان از جمله موضوعاتی است که نمایندگان فارس در مجلس می توانند دنبال کنند.
استان فارس دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار