کد خبر: ۲۴۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 07 June 2016
تابناک گیلان - تیم فوتبال شهرداری فومن موفق شد به رقابت های لیگ دسته دوم کشور صعود کند .

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت : در جریان مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته سوم کشور ، تیم شهرداری فومن یکی از سه نماینده استان گیلان در این رقابت ها موفق شد جواز حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب کند .

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم فوتبال شهرداری فومن در پایان این مسابقات توانست با اقتدار و با کسب 35 امتیاز قهرمان گروه اول رقابت های لیگ دسته سوم شود و به مسابقات لیگ دسته دوم صعود کند .

وی اظهار کرد : تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته پایانی این رقابت ها موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر تیم آرش ری به برتری دست یابد تا قهرمانی خود در گروه اول را مسجل و به رقابت های لیگ دسته دوم صعود کند .

وی ادامه داد : البته تیم فوتبال چوکای تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز شانس صعود به رقابت های لیگ دسته دوم را داشت اما متاسفانه این تیم در دیداری حساس با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم شهدای ساری شد تا با کسب 30 امتیاز در مکان سوم جدول قرارگیرد و از صعود به لیگ دسته دوم باز بماند .
وی بیان کرد : تیم فوتبال چوکا تالش اگر برابر تیم شهدای ساری به برتری می رسید بالاتر از تیم شهید کریمی جویبار 31 امتیازی قرار می گرفت و به همراه تیم شهرداری فومن از این گروه به لیگ دسته دوم صعود می کرد اما این تیم با این شکست ، نتوانست به لیگ دسته دوم صعود کند و سال آینده نیز باید در رقابت های لیگ دسته سوم حضور یابد .
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد : در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 18 تیم حضور داشتند که در دو گروه شمال و جنوب به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
عشق است فومن و هرچه فومنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار