کد خبر: ۲۴۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 07 June 2016
بخشدار مرکزی قائم‌شهر بلافاصله پس از انتشار عکس‌هایی که در فضای مجازی از پرچم‌های آسیب‌دیده منتشر شد، دستور تعویض پرچم را به دهیار اسکندرکلا داد.

به گزارش تابناک مازندران ، پرچم و سرود ملی دو نماد اساسی و معرف هویت ملی و مذهبی یک کشور است.

پرچم هر کشور نمادی از آئین، سنت، و باور کشورها به‌شمار می‌رود و از این‌رو از احترام خاصی برخوردار است.

به‌ویژه در کشور عزیز ما این احترام چندین برابر شده و دلاورمردی‌های مردان مردی را زنده می‌کند که زیر بیرق کفر نرفته و حسین‌وار و علی‌اکبر‌وار، خون پاک‌شان به زمین ریخت تا پرچم ایران در آسمان وطن مقتدرانه به رقص درآید.

در میادین ورزشی، علمی، هنری و فرهنگی، اقتصادی و خلاصه هرجا که موفقیتی توسط شیرمردان و شیرزنان ایرانی به‌دست می‌آید پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سکوت مبهم رقیبان را درهم می‌شکند و آنان را تسلیم به خضوع و خشوع می‌کند تا به همگان ثابت کند ایرانی یعنی مرد روزهای سخت.

و اما... چندروزی است که تصاویری از پرچم‌های پاره بر روی یک پل قدیمی در قائم‌شهر در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که صورت خوشی ندارد و همین امر موجب شد تا خبرنگار فارس این موضوع را از طریق روابط عمومی فرمانداری و بخشداری پیگیری کند.

* پرچم‌های کهنه برداشته شد

بخشدار مرکزی قائم‌شهر بلافاصله پس از انتشار عکس‌هایی که در فضای مجازی از پرچم‌های آسیب‌دیده منتشر شد، دستور تعویض پرچم را به دهیار اسکندرکلا داد.

با دستور محمدحسین عمویی پرچم‌ها برداشته شد و دهیاری در مرحله انتخاب پیمانکار برای خرید و نصب پرچم و زیباسازی پل ارتباطی روستای اسکندرکلا با دهستان بالاتجن است.

به گفته یکی از اهالی، با وجود اینکه بر اثر سیلاب چند وقت پیش در پایه‌های پل ترک ایجاد شد اما همچنان مورد استفاده اهالی است و قرار بود در کنار این پل قدیمی، پل جدید احداث شود اما هنوز عملیاتی نشد.

چه خوب است اگر مسؤولان ذیربط نظارت را بهتر انجام دهند و در اسرع وقت به مسائلی از این دست رسیدگی  کنند تا خدای نکرده نرسد روزی که کار از کار گذشته باشد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار