وعده های معاون وزیر در سفر به اردبیل چه بود؟
در صورت آنکه 30 درصد بودجه مورد نیاز برای اجرای عملیات زیرسازی و بهسازی راههای روستایی هر شهرستان توسط فرمانداری تامین شود، مابقی اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی وزارت راه و شهرسازی هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 18 April 2015

سیدحسین میرشفیع، معاون راه روستایی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی اواخر هفته گذشته از طرح های در دست اجرای این وزارتخانه در استان اردبیل بازدید کرد.

به گزارش تابناک، علی حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد نتایج سفر معاون وزیر به استان گفت: در این سفر مقرر شد تا پایان سال مالی 94، آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار استان به اتمام برسد.

وی کل مسافت آسفالت نشده راههای روستایی بالای 50 خانوار در استان اردبیل را حدود 184 کیلومتر اعلام کرد و گفت: پس از این طرح، ترمیم روکش آسفالت راههای روستایی پرتردد نیز در الویت دوم خواهد بود.

حیدری از وعده معاون وزیر راه و شهرسازی برای تحویل حدود 20 هزار تن قیر به قیمت یارانه ای برای بهسازی راههای استان اردبیل خبر داد و افزود: همچنین در مذاکراتی که انجام داشتیم مقرر شد در صورت آنکه 30 درصد بودجه مورد نیاز برای اجرای عملیات زیرسازی و بهسازی راههای روستایی هر شهرستان توسط فرمانداری تامین شود، مابقی اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی وزارت راه و شهرسازی هزینه خواهد شد.

راههای ارتباطی از جمله ارکان و شریانهای توسعه هر منطقه به شمار می روند. در این بین توسعه راههای روستایی از اهمیتی مضاعفی برخوردار است.

از آنجا که روستاها کانون های تولید کشور محسوب می شوند ، رسیدن به توسعه پایدار وابسته به توسعه یافتگی روستاهاست و داشتن راه مناسب، کلید توسعه روستاها محسوب می شود.

وعده های معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر فرصت مناسبی برای احداث و ترمیم راههای روستایی فراهم آورده است. امیدواریم با همکاری فرمانداران ، بخشداران و دهیاران با اداره کل راه وشهرسازی، از فرصت پیش آمده برای بهبود وضعیت راههای روستایی استان حداکثر استفاده به عمل آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار