کد خبر: ۲۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 18 April 2015
مسئول نمایندگی سازمان آبشار عاطفه‌ها در آمل از توزیع ۳ هزار جهیزیه نوعروسان از سوی آبشار عاطفه‌های سراسر مازندران در سال‌۹۴ خبر داد.

حسین رمضانی در گفت‌وگو با  تسنیم  با بیان اینکه در سال گذشته 313 کمک جهیزیه نوعروس از سوی آبشار عاطفه‌ها این شهرستان توزیع شد، اظهار داشت: این هدایا در سه مرحله به 313 نوعروس با کمک و مساعدت مردم و خیران انجام شد.

وی افزود: امسال در برنامه مهم موسسه آبشار عاطفه‌ها، توزیع 3 هزار جهیزیه نوعروس در دستور کار بوده که در روزهای ولادت‌ امام زمان(عج)، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) انجام می‌شود.

رمضانی با اعلام اینکه در آن روزها در هر مرحله هزار جهیزیه بین نوعروسان مازندرانی توزیع می‌شود، گفت: شهرستان آمل شاهد میزبانی توزیع هزار جهیزیه نوعروس در مازندران در روز ولادت امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 2 هزار و 517 خانواده زیرپوشش موسسه آبشار عاطفه‌های این شهرستان هستند، تصریح کرد: بیش از 300 مریض زیرپوشش درمان این موسسه مردم نهاد قرار گرفتند که برخی از بیماران برای بستری به بیمارستان مشهد مقدس معرفی شدند.

رمضانی، کمک‌کردن به خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و بی‌بضاعت، مساعدت به مراجعان جهت اشتغال از دیگر فعالیت این موسسه بیان کرد و گفت: اکنون این نهاد مردمی 370 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش خود قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این موسسه مردم نهاد، بیش از 400 خانوار بی‌سرپرست و بدسرپرست را مورد حمایت قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار