معاون سازمان انتقال خون کشور:
معاون فنی و فن آوری های نوین سازمان انتقال خون کشور گفت: برنامه های سازمان انتقال خون بر محور مشارکت حداکثری اهداکنندگان معطوف شده است و در حال حاضر کمبودی از نظر ذخایر خونی نداریم.
کد خبر: ۲۴۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 14 June 2016
کریم شمس،  معاون فنی و فن آوری های نوین سازمان انتقال خون کشور در مراسم روز جهانی اهداکنندگان خون که شامگاه دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در مجتمع امام علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم به منظور قدردانی و تقدیر از اهداکنندگان خون همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های سازمان انتقال خون بر محور مشارکت حداکثری اهداکنندگان معطوف شده است، افزود: در حال حاضر کمبودی از نظر ذخایر خونی در کشور وجود ندارد.

معاون فنی و فن آوری های نوین سازمان انتقال خون کشور با تاکید بر لزوم  ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه، خاطرنشان کرد: معمولا در ایام ماه مبارک رمضان کاهش ذخایر خونی را شاهد هستیم که امید است با همکاری و مشارکت خوب اهداکنندگان این دسته از مسائل در کشور  بروز پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز ۲۴ خرداد هر سال (۱۴ ژوئن) به نام روز جهانی اهدای خون (روز جهانی تقدیر از اهدا کنندگان خون) انتخاب شده‌است که در این روز از همت والا و فعالیت انسان دوستانه تمام کسانی که در زمینه اهدا و انتقال خون و نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند، قدردانی می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار