کد خبر: ۲۴۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 15 June 2016
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه میانکاله کانون ریزگردها است، گفت: میانکاله در حال خشک‎شدن است، نباید بگذاریم که به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، علی‌محمد شاعری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تأکید بر هماهنگی مسؤولان برای پیشبرد کارهای مجموعه مدیریتی، اظهار کرد: حتی اگر یک مدیر با داشتن تمام ظرفیت‌ها هماهنگ با سایر اعضا نباشد در آن مجموعه و سازمان اختلال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون رکود در جامعه معضل بزرگی است، افزود: در این شرایط چه انتظاری از کارآفرین و سرمایه‌گذار داریم که فعالیت‎های خود را به‌نحو شایسته انجام دهد و برای فرد بیکار فرصت اشتغال ایجاد شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با اشاره به بصیرت و قناعت مردم، گفت: البته ممکن است که مردم رضایت‌مندی صددرصدی از عملکرد مدیران نداشته باشند، اما افراد و خادمان ملت را به‎خوبی می‎شناسند و می‎دانند چه کسانی کار کرده و چه کسانی تعلل می‌کنند.

این مسؤول با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای پیشرفت شرق مازندران بیان کرد: مدیران باید در سریع‎ترین زمان ممکن برنامه‌ها را ارائه داده و کارها را اولویت‌بندی کنند.

شاعری افزود: باید بدانیم که اکنون حل مشکل آب شرب در این منطقه مهم‌تر است یا تکمیل جاده بهشهر به دریا، یا تکمیل جاده یانه‎سر و یا گازرسانی به هزارجریب، این موارد را مسؤولان باید اولویت‌بندی کنند.

وی با اشاره به پسروی آب شبه‎جزیره میانکاله و احتمال خشک‌شدن این ذخیره‌گاه زیست‌کره، ادامه داد: باید این مهم را بسیار جدی بگیریم تا به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار نشود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این منطقه کانون ریزگردهاست، لذا باید برای جلوگیری از تبعات احتمالی، از همین حالا تدابیری بیندیشیم، البته صحبتی نیز با معاون رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست داشتیم تا تالاب میانکاله را از خشکسالی نجات دهیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه براساس آمارهای ارائه‎شده، بهشهر دومین رتبه طلاق را در استان مازندران دارد، افزود: در این رابطه همه باید با مدیریت و روحیه جهادی وارد عمل شویم.

شاعری بیان کرد: در حوزه امنیت نیز به روستاهای هزارجریب بهشهر سفری داشتم و حضور سپاه، نیروی انتظامی و حوزه‌های دیگر را دیدم که مایه خرسندی است.  

وی در پایان گفت: برنامه‌ریزی، هماهنگی با سایر ادارات و سازمان‌ها و کار جهادی شاخصه‎های مهمی است که یک مدیر توانمند باید برای پیشبرد فعالیت‎های خود داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار