دبیر ششمین جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد تهران، با اشاره به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از این دوره از جشنواره، گفت: در طول 11 روز برگزاری جشنواره رمضانی شهر خدا، بیش از 100 هزار نفر از بخش های مختلف این دوره از جشنواره بازدید کرده اند.
کد خبر: ۲۴۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 19 June 2016
حامد بی آزار در این زمینه توضیح داد:ششمین جشنواره رمضانی برج میلاد تهران از 18 خرداد ماه و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و از همان روزهای ابتدایی جشنواره شاهد حضور گسترده شهروندان به ویژه در ساعت های پس از افطار بودیم.

وی افزود: تاکنون و تنها پس از گذشت 11 روز از جشنواره بیش از 100 هزار نفر از شهروندان از بخش های مختلف جشنواره شامل سرای کودک، سرای سلامت و سرای تفریحات و سرگرمی بازدید کرده اند و همچنین از دیگر برنامه های جشنواره مانند نمایشگاه خیریه، نمایشگاه فرش، نمایشگاه صنایع دستی نیز بازدید کرده اند.

بی آزار یکی دیگر از بخش های جذاب جشنواره را اجرای موسیقی سنتی- بومی در زیرگذر برج میلاد تهران اشاره کرد و افزود: رادیو جشنواره در گذرگاه برج میلاد تهران اجرا می شود و مجریان آن به میان مردم رفته و به صورت زنده با همراهی مردم در کنار اجرای موسیقی سنتی، با آنها مصاحبه می کنند.

ختم قرآن توسط شهروندان

دبیر ششمین دوره از جشنواره رمضانی برج میلاد تهران، خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های مورد توجه شهروندان ختم قرآن است و در این مدت تاکنون 7 بار قرآن کریم توسط شهروندان ختم شده است.

به گفته بی آزار، در این طرح هر صفحه از قرآن مجید لمینیت شده و شهروندان در صورت تمایل می توانند یک برگ از این قرآن های لمینیت شده را دریافت کرده و آن یک صفحه را در طول حضورشان در جشنواره رمضانی قرائت می کنند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، ششمین دوره از جشنواره رمضانی شهر خدا، از 18 خرداد ماه آغاز شده و تا 15 تیرماه این جشنواره ادامه خواهد داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار