استاندار سمنان
به گزارش تابناک سمنان محمدرضا خباز با حضور در منزل سرکار خانم بهناز قدس ورزشکار سمنانی که در مسابقات جهانی وودبال کره جنوبی حائز کسب مقام اول شده بود، تقدیر بعمل آورد.
کد خبر: ۲۵۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 26 June 2016
 به گزارش تابناک سمنان استاندار سمنان ضمن حضور در منزل سرکار خانم بهناز قدس ورزشکار سمنانی که به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی وودبال جی جو کره جنوبی حضور یافته بود و حائز مقام اول و کسب مدال ارزشمند طلا شده بود و لقب بازیکن ملی را از آن خود کرده بود، تقدیر بعمل آورد.
وی در این دیدار با تاکید بر اینکه در اسلام ورزش یک ارزش محسوب می شود، افزود:  دامنه اسلام چون دین کامل است کارهایی را که در حفظ سلامت انسان موثر است عبادت می داند.
دکتر خباز اظهار داشت: وقتی ورزش جنبه قهرمانی پیدا می کند و ورزشکاران در عرصه های جهانی می درخشند این ارزش تبدیل به غرور ملی می شود.
ایشان اذعان داشت: در سالهای اخیر بانوان کشورمان توانستد در مجامع بین المللی در رشته های مختلف ورزشی بدرخشند و بتوانند مانند آقایان مراحل قهرمانی را طی نمایند .
وی افزود: بانوان کشورمان به این باور رسیده اند که از توان و استعداد بالایی برخوردارند و می توانند در صحنه های بین المللی ظاهر شوند و مقام کسب کنند و مهمتر از همه گل سرسبز عفت را در جهان به منصه ظهور برسانند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: باید برای تلاشهای این قهرمانان که پرچم جمهوری اسلامی ایران را برفراز جهان به اهتزار در می آورند و باعث غرور ملی کشورمان می شوند احترام گذاشت و از آنان تقدیر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار