با پیگیری های جلال میرزایی؛
با پیگیری و تلاش جلال میرزایی نماینده مردم حوزه ی شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی زمینه بازگشت به کار و عقد قرار داد مجدد با 200 کارگز اخراجی نفت تنگ بیجار فراهم شد.
کد خبر: ۲۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 27 June 2016
با پیگیری و تلاش جلال میرزایی نماینده مردم حوزه ی شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی زمینه بازگشت به کار و عقد قرار داد مجدد با 200 کارگز اخراجی نفت تنگ بیجار فراهم شد.
در هفته ی کارگر سال جاری در اردیبهشت ماه بود که 200 کارگر اخراجی تاسیسات نفتی تنگ بیجار با حضور در جلوی درب استانداری ایلام اعتراض خود را نسبت به اخراج از این شرکت اعلام نمودند.
این اعتراض تنها یک جنبه ی مثبت داشت و توانست صدای مظلومیت کارگران را به گوش مسئولین و خصوصاً نماینده های جدید ایلام برساند.
نماینده ی حوزه شمالی استان در مجلس و عضو کمیسیون انرژی مجلس حل مشکل این کارگران را در اولویت کاری خود قرار داده و عصر دیروز جلسه ای با حضور آقای نماینده،مدیرعامل نفت و گاز غرب،معاون استاندار ایلام،مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و تنی چند از مسئولین در خصوص پیگیری حل مشکل کارگران برگزار شد.
سعید ناصری پور مدیرعامل نفت و گاز غرب در این نشست به بیان علل اخراج کارگران پرداخته و نماینده ی ایلام و مسئولین استانی از این توضیحات قانع نشدند.
دکتر جلال میرزایی در خصوص نتیجه ی این نشست به خبرنگار تابناک گفت : پس از بحث و تبادل نظر طولانی در خصوص وضعیت کارگران اخراج شده و اهمیت بازگشت به کار آنها مقرر شد تا چهارشنبه ی هفته ی آینده تعداد 106 نفر از این کارگران به صورت قرارداد یکساله در تاسیسات نفتی تنگ بیجار مشغول به کار شوند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد : برای 94 نفر باقیمانده نیز شرکت نفت و گاز غرب متعهد شد تا زمینه عقد قرار داد با آنها در تاسیسات نفتی آذر را فراهم آورد.
نفر اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام با تاکید بر دفاع بی منت از حقوق کارگران گفت : ستون و ریشه ی اصلی در توسعه ی هر استان و کشوری را کارگران تشکیل می دهند.
وی ادامه داد : عدم توجه به وضعیت کارگران و وضعیت معیشت آنها در نهایت برای استان ما گران تمام خواهد شد.
همچنین دکتر جلال میرزایی به همراه مدیرعامل نفت و گاز غرب در بازدید از تاسیسات نفتی آذر و چنگوله گفت : متاسفانه روند حفر چاه و تکمیل فرآیند استخراج نفت در میادین مشترک آذر و چنگوله بسیار کند بوده و این به ضرر مردم استان و کشور جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد : در حال حاضر طرف عراقی روزانه هزاران بشکه از این سفره های زیرزمینی برداشت کرده و ما هنوز موفق به برداشت قطره ای از این سفره ها نشده ایم.
میرزایی از وزیر نفت و دست اندرکاران این حوزه خواست تا با جدیت بیشتر و صرف اعتبارات مورد نیاز در تکمیل پروسه ی استخراج نفت از آذر و چنگوله تسریع نمایند.
استان ایلام با داشتن 11 درصد از ذخائر نفت و گاز کشور رتبه ی دوم نفت و سوم گاز در ایران را به خود اختصاص داده است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رضا جهاندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
درود بر شرف دکتر جلال میرزایی
طبق وعده های انتخاباتی خود داره عمل میکنه.
ما به وجود نماینده شجاع افتخار میکنیم.
درود
یزدان بهرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
درود به غیرتت دکتر
روح اله ازادزاد
|
United States
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
باسلام اززحمات استاندارخوش غیرتمان جنا ب اقای مهندس مروارید ونماینده دلسوزمان جناب دکتر میرزای کمال تشکرراداریم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
سلام. البته زحمات آقای نماینده رو منکر نمیشیم ولی بی انصافیه این همه تلاش مسئولین به اسم ایشون تموم بشه. استاندار.امام جمعه.نماینده های قبلی. خود کارگرهای عزیز و زحمتکش و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
سلام. بی ا نصافیه اسمی از مهندس علی یاری برده نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
پس چرا چهارشنبه خبری نشد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار