پلیس شهرستان بردسکن درکمتر از یک ساعت چهار زورگیر نقابدار را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۲۵۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 30 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، فرمانده انتظامی بردسکن گفت: گزارشی مبنی بر یک فقره زورگیری دریکی از محورهای مواصلاتی روستایی حاشیه شهر بردسکن به مرکز فوریت های پلیس 110 مخابره شد که بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی به محل اعزام شد.

سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که 7 مرد جوان با دودستگاه خودرو پژو پارس و پراید با سر و صورت پوشیده جلو یک دستگاه خودرو سواری که به عنوان مسافربر دوخانم جوان را به یکی از روستاهای حاشیه شهر را گرفته و با تهدید چاقو و استفاده از اسپری تلفن همراه راننده خودرو را زورگیری و با دودستگاه خودرو سواری از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی بردسکن تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با کمک دو خانم جوان تصاویر فرضی یکی از متهمان را ترسیم و تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری او و دیگر همدستانش شروع کردند.

سرهنگ کیانی كرد: ماموران این فرماندهی کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم را شناسایی و با محاصره محل درعملیات ضربتی او و سه همدستش را دستگیر کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی برای دستگیر سه عضو متواری این باند زورگیری های شبانه خاطر نشان کرد : چهار متهم دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار