نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی روز قدس را روز تشکیل جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیسم دانست و از مردم خواست با شرکت در راهپیمایی تنفر خود را از سرسخت‌ترین دشمنان خدا‌ نشان دهند.
کد خبر: ۲۵۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 30 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در پیامیضمن حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

وی در این پیام با بیان اینکه استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود در براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه اسلام‌ستیزی را به وجود آورده است،‌ تصریح کرده است: استکبار در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است. ملت مظلوم فلسطین در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابکاری‌ها در پهنه سه نسل قرار گرفته‌اند و قبله اول مسلمین قدس شریف هدف انواع اهانت‌ها و قداست‌زدایی‌ها واقع‌ شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی راهپیمایی روز قدس را ابتکار امام بزرگوار قهرمان دانسته و تاکید کرده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان زمان تشکیل یک جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست است و به نام روز جهانی قدس نام‌ گرفته است.

علم‌الهدی در پایان از مردم شهیدپرور و غیور خراسان دعوت می‌کند با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشت‌های گره‌کرده تنفر خود را از سرسخت‌ترین دشمنان خدا «آمریکا» و «اسرائیل» به‌عنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنند.

منبع: پايگاه اطلاع رساني نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار