معاون عمرانی استانداری همدان گفت: بازسازی و اصلاح مناطق فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی به فقر زدایی و برقراری عدالت منجر می شود.
کد خبر: ۲۵۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 01 July 2016
معاون عمرانی استانداری همدان گفت: بازسازی و اصلاح مناطق فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی به فقر زدایی و برقراری عدالت منجر می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، محمود عراقی در کارگروه عمران و انرژی ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان گفت: با ارائه وام های کم بهره و تسهیلات و استفاده از اعتبارات بخش خصوصی می توان در مناطق فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی شرایطی مانند سایر نقاط شهر را رقم زد که این امر می تواند در راستای ایجاد عدالت موثر باشد.

وی اظهار داشت: ایجاد عدالت همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری و اهداف دولت بوده است.

وی با بیان اینکه رویکردها در این حوزه کم کردن کردن هزینه هاست، اضافه کرد: هم اکنون ساخت ۱۹۷ کیلومتر بزرگراه در کشور در دست پیگیری است که سهم همدان با ۳۶ کیلومتر سهم بسیار خوبی بوده اما نیازمند حجم عملیاتی بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه استان همدان مهیای مسافران عید فطر است، ادامه داد: سال گذشته در طول سه روز تعطیلات این ایام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در جاده ها انجام شد به این دلیل در سالجاری دستگاه های اجرایی نیز با در اختیار قرار دادن امکاناتی از جمله خودرو باید به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی بیایند.

عراقی بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی در وزارت نیرو برنامه ریزی هایی برای ساماندهی آب ۲۰۰۰ روستا با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در سالجاری انجام شده است.

وی بیان کرد: سهم استان همدان از این مجتمع ها ۹ مورد است که با ساخت آنها ۶۷ هزار نفر از این خدمات بهره مند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار