حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات این شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه رجب، اظهار کرد: فضیلت این ماه بیشتر از ماه‌های دیگر است و تمام آنچه که در ماه‌های دیگر وجود دارد در ماه رجب جمع شده است
کد خبر: ۲۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 20 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات این شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه رجب، اظهار کرد: فضیلت این ماه بیشتر از ماه‌های دیگر است و تمام آنچه که در ماه‌های دیگر وجود دارد در ماه رجب جمع شده است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان و استقبال کم‌نظیر مردم گیلان به‌ویژه مردم صومعه‌سرا از نماینده ایشان در این شهرستان، تصریح کرد: مردم گیلان ارادت خود به مقام معظم رهبری و همدلی با دولت را به جهانیان اثبات کردند.

فرماندار صومعه‌سرا به سالروز تاسیس سپاه اشاره کرد و گفت: یکی از افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل ارتش ملی است و با تشکیل سپاه پاسداران به این افتخار نایل آمدیم و باید این نهاد را قدر بدانیم.

وی با تذکر به عدم حضور و یا تاخیر مسئولان برخی اداره‌های فرهنگی و آموزشی در جلسات فرمانداری صومعه‌سرا، یادآور شد: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نقش نخست را باید در برخی از مسایل و موضوعات فرهنگی و آموزشی ایفا کنند.

اسماعیل‌پور به نام‌گذاری سال گذشته رهبری درباره فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و افزود: تمام دغدغه سال 93 مقام معظم رهبری فرهنگ و اقتصاد بوده اما برخی افراد این مسئله را آنگونه که باید درک نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در سفر وزیر ارشاد به صومعه‌سرا به جز طرح چند موضوع عمرانی بیشتر سعی شده به مسایل و معضلات فرهنگی شهرستان رسیدگی شود.

این مسئول با اشاره با پروژه ناتمام مصلای صومعه‌سرا تصریح کرد: زمانی که یک پایگاه عبادی‌سیاسی مناسب و کامل در شهرستان وجود نداشته باشد به لحاظ موضوعات فرهنگی نیز با مشکل مواجه می‌شویم.

وی در ادامه به روز شهادت استاد مطهری و هفته معلم اشاره کرد و متذکر شد: در شهرستانی که از نظر سواد علمی و دانشگاهی زبانزد است انتظار می‌رود آموزش و پرورش یک برنامه خوب و در خور شأن اجرا کند که دارای نتایج درون سازمانی و برون سازمانی باشد.

اسماعیل‌پور با اشاره به بحث فرهنگی راهیان نور خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مسائل و زیرساخت‌های فرهنگی مربوط به موضوع اعتکاف بوده که در دین اسلام و ادیان دیگر نیز پرداخته شده است.

وی گفت: امسال اعتکاف باید اندیشمندانه و با تفکر باشد و نتیجه حاصله از آن پس از سه روز دوری از تمام تعلقات دنیوی نمایان شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مقدمات کارهای اجرایی و تهیه شناسنامه فرهنگی شهرستان صورت گرفته است، یادآور شد: این برنامه برای نخستین بار در کشور در صومعه‌سرا انجام می‌شود.

وی به اجرای برنامه شهر بدون کاغذ اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه در بخش تولمات صومعه‌سرا اجرایی شده و اگر با موفقیت همراه باشد در دیگر بخش‌های شهرستان نیز استفاده می‌شود.

اسماعیل‌پور با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا اظهار کرد: توانستیم در بخش بهداشت 18 میلیارد تومان از وزیر بهداشت دستور بگیریم تا برای برطرف شدن نیازهای بیمارستان هزینه شود.

وی از بسیج جامعه پزشکان صومعه‌سرا خواست تا با توجه به اینکه بیشترین سود از سفر هیئت دولت نصیب آنها شده، به مناسبت روز کارگر یک روز را به ویزیت رایگان از این عزیزان اختصاص دهند.

فرماندار صومعه‌سرا تقارن روز معلم و روز ولادت امیرالمومنین علی (ع) را بسیار زیبا و ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: امام علی (ع) هویت ملی و مذهبی ماست بنابراین برای گرامیداشت این روز باید برنامه خوب و ارزشمندی اجرا شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار