کد خبر: ۲۵۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 04 July 2016
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ابوالحسن ملکی روز دوشنبه با تشریح محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر اظهار داشت: نماز عید سعید فطر در دو محل مختلف برای شهروندان اهل سنت و تشیع برگزار می شود.
وی افزود: مصلی المهدی (عج) برای شهروندان اهل تشیع واقع در بزرگراه خلیج فارس، ابتدای بلوارپرستار برای رفت، محدودیت ترافیکی نخواهد داشت ولی دربرگشت از نماز عید، مصلی المهدی بزرگراه خلیج فارس تا میدان دکتر حسابی به صورت یک طرفه محدودیت اعمال خواهد شد، بلوار بزرگمهر نیز تا تقاطع دانشجو در هنگام خروج به صورت یک طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در خصوص محدودیت های ترافیکی عیدگاه برادران اهل سنت در کمربندی گوربند، خاطرنشان کرد: محدودیت ها از سوی پلیس راه در حوزه برون شهری و حوزه درون شهری از کمربندی بلوار بهداشت تا میدان امام رضا(ع) در برگشت به صورت یک طرفه بوده و همچنین از کمربندی بلوار سرداران شهید تا تقاطع امام سرداران، هنگام خروج به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ ملکی از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس درمحورهای دارای محدودیت ترافیکی داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار