مسؤول بسیج اساتید هرمزگان گفت: پیشرفت ملت ایران در عرصه‌های مختلف مرهون ایستادگی و پرهیز از وادادگی در برابر دشمن است.
کد خبر: ۲۵۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 09 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احسان کامرانی اظهار کرد: غرب به دنبال ایجاد وابستگی در میان ملت‌ها در حوزه‌های مختلف به خویش است تا اثرگذاری خود را در معادلات جهانی افزایش دهد و از طریق این راهبرد خصمانه به منافع استکباری خود دست یابد.
 
وی افزود: پیشرفت‌های ملت ایران در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی مرهون ایستادگی ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده و تجربه نشان داده که اگر ملت ایران شرایط مناسبی برای بروز خود را بیابد در عرصه‌های مختلف به جایگاهی مهم در جهان دست می‌یابد.
 
مسؤول بسیج اساتید هرمزگان با بیان اینکه ایستادگی توأم با مقاومت، تقویت ساخت داخلی، عزم و اراده ملی در کنار توکل به خدا از عوامل اصلی رسیده به پیشرفت در عرصه‌های مختلف از ناحیه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: روحیه خودباوری موجود در میان نسل جوان جامعه امروز بزرگ‌ترین سرمایه در این زمینه است که نباید از آن غافل شد.
 
کامرانی ادامه داد: مختل کردن شرایط پیشرفت و توسعه کشورهای اسلامی با گرفتار کردن آنها با بحران‌های منطقه‌ای یکی از راهبردهای مزورانه غرب در تلاش برای به استثمار کشانیدن ملت‌های اسلامی و جلوگیری از وحدت آنها در موضوعات مختلف است.
 
وی با اشاره به عوامل مؤثر در ایجاد توسعه ملی به مسأله اعتماد متقابل میان مردم و مسؤولین در این راه اشاره کرد و گفت: هر عاملی که به اعتماد عمومی مردم ضربه بزند و سبب کند شدن سرعت پیشرفت کشور شود، خیانت به شمار می‌رود و باید با آن برخورد شود.
 
مسؤول بسیج اساتید هرمزگان گفت: روحیه اشرافی‌گری بزرگ‌ترین خطری است که انقلاب‌های مردمی را تهدید می‌کند و عزم جدی مسؤولان عالی کشور در پی تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه برای برخورد با عوامل و ریشه‌های این‌گونه دست‌اندازی‌ها به بیت‌المال ضروری است.
 
این عضو هیأت علمی دانشگاه هرمزگان خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد عده‌ای با برداشت‌های بی‌حساب از بیت‌المال اعتماد مردم را خدشه‌دار کنند و در عین حال در کشور محرومینی وجود داشته باشند که برای تأمین زندگی خویش گرفتار باشند.
 
کامرانی گفت: برای مقابله با سوءاستفاده‌های این‌چنینی از بیت‌المال باید همه دستگاه‌ها با شفاف‌سازی در فرآیندهای مالی نسبت به پرداخت‌های نامتعارف حساسیت نشان دهند و قاطعانه با موارد موجود فعلی برخورد کرده و در عین حال روحیه امر به‌ معروف و نهی از منکر را که ودیعه‌ای الهی است، ارج نهند.
 
وی تصریح کرد: پرهیز از روحیه اشرافی‌گری و تأکید بر روحیه انقلابی که منشأ بسیاری از موفقیت‌های ملت ایران در مواجهه با مشکلات و دشمنان بوده از دیگر الزامات و نیازهای حرکت پیروزمندانه نظام جمهوری اسلامی در دهه چهارم از حیات خویش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار