فرماندار دهلران بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در آموزش وپرورش و تلاش در این مسیر تاکید کرد وافزود: نقش فرهنگیان در این زمینه مهم است وباید این مهم را مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 09 July 2016
فرماندار دهلران بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در آموزش وپرورش و تلاش در این مسیر تاکید کرد وافزود: نقش فرهنگیان در این زمینه مهم است وباید این مهم را مد نظر داشته باشند.

به گزارش تابناک ایلام؛امید علی سبزی روز شنبه در دیدار با رئیس،معاونین و کارکنان آموزش و پرورش دهلران گفت:آموزش و پرورش رسالتی مهمی در راستای تربیت نسل آینده ساز برعهده دارد و بر همین اساس باید با دقت و حساست این مهم را در برنامه ریزی ها واهداف دنبال کند.

وی با اشاره به محدودیت منابع و موفقیت آموزش و پرورش شهرستان افزود:آموزش و پرورش دهلران در بیشتر شاخص ها حرف برای گفتن دارد و کسب رتبه ها وعناوین برتر استانی نشان از این مهم است.

فرماندار دهلران فرهنگیان را یکی از ظرفیت ها مهم دانست وبر ضرورت استفاده از این ظرفیت در عرصه های مختلف تاکید کرد وافزود: این قشر در مناسبت مختلف و بویژه در اجرای انتخابات نیز نقشی برجسته داشتند.

سبزی بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در آموزش وپرورش و تلاش در این مسیر تاکید کرد وافزود: نقش فرهنگیان در این زمینه نیز مهم است وباید این مهم را مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات وسایل آموزشی و تجهیز فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی و وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس افزود: تلاش می شود در کمیته برنامه ریزی شهرستان به نیازهای آموزش و پرورش در تامین اعتبارات توجه شود ضمن اینکه اداره کل نیز باید در این زمینه مساعدت های لازم را داشته باشد.

فرماندار دهلران گفت: مبارزه با بی سواد از مهمترین موضوعاتی است که باید به دقت رصد شود تا شاهد ریشه کنی بی سوادی در شهرستان باشیم.

سبزی بر ضرورت توجه به پروژه مهر تاکید کرد وافزود: باید در خصوص سازماندهی و ساماندهی فرهنگیان و سایر موضوعات مهم برای سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی دقت نظر شود.

وی از فعالیت مدرسه نمونه دولتی شهرستان به روال قبل خبرداد وگفت: این مدرسه مثل گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

توجه به استعداهای دانش آموزان،تعامل دستگاههای خدمات رسان با آموزش و پرورش،توجه و کمک به دانش آموزان کم بضاعت،همکاری خیرین واولیا در کمک به آموزش و پرورش،توجه به
مدارس روستایی و ایاب و ذهاب دانش آموزان و مدرسه استثنایی حکمت دهلران از دیگر موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.

فرماندار دهلران همچنین از واحدهای مختلف آموزش و پرورش دهلران بازدید و با کارکنان این اداره دیدار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار