نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در مجلس، نمایندگان سایر استان‌ها پیگیر افزایش راه، آب و برق استان خود هستند اما نمایندگان هرمزگان باید فریاد نبود این خدمات در هرمزگان را بزنند که جفای بزرگی به مردم این استان شده است.
کد خبر: ۲۵۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 10 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی صبح امروز طی بازدید از 10 روستای دهستان کوهشاه احمدی اظهار داشت: شاهد مشکلات فراوان روستائیان در اکثر مناطق هرمزگان هستیم و بنا داریم با بازدیدهای دوره‌ای و حضور در محل با انعکاس مشکلات مردم بتوانیم گامی برای رفاه و آسایش روستائیان برداریم.
 
وی از نبودن امکانات ضروری از جمله راه ارتباطی مناسب، تلفن، آب آشامیدنی، بهداشت و درمان، فرستنده تلویزیونی در منطقه ابراز نارضایتی کرد و افزود: با گذشت 37 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هنوز فقر و محرومیت در روستاها وجود دارد به‌خصوص زیرساخت‌های اساسی که حق مسلم مردم پابرهنه است تحقق نیافته است.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی پس از بازگشت از منطقه کوهشاه در جمع مسؤولان ادارات و شوراهای اسلامی و دهیاران حوزه داخلی احمدی گفت: بنده با جدیت پیگیر رفع مشکلات مردم از طریق مجلس و دولت خواهم بود.
 
مرادی تصریح کرد: در مجلس، نمایندگان سایر استان‌ها پیگیر افزایش راه، آب و برق استان خود هستند اما نمایندگان هرمزگان باید فریاد نبود این خدمات در هرمزگان را بزنند که جفای بزرگی به مردم این استان که حافظان خلیج فارس هستند شده است.
 
وی از اعضای شوراها و دهیاران خواست پیگیر حل مشکلات منطقه خود باشند و چنانچه با مشکلی مواجه شدند با نمایندگان در ارتباط باشند.
 
نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت بیان داشت: با وفاقی که در بین نمایندگان مجلس در استان وجود دارد خواهیم توانست به مردم خدمات خوبی را ارائه کنیم.
 
مرادی از روستاهای تیاب، جائر، کلیتوئیه، گیشاب، شیخ عالی، بنه‌دان، بیدوئیه، چاله الیاس، باغ‌چنار و گلپرک بازدید کرد و به جد پیگیر رفع مشکلات منطقه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار