مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان با توجه به افزایش تقاضای سفرهای تابستانه و اهمیت ساماندهی و ارتقای خدمات حمل و نقلی بر افزایش ارتقای خدمات سفر در این ایام تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 11 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد با اشاره به ساماندهی و ارتقای خدمات حمل و نقلی در سفرهای تابستانه اظهار داشت: در این راستا باید نظارت و دقت بیشتر و صرف زمان لازم برای کنترل وسایل نقلیه عمومی توسط مدیران فنی و کنترل برگ معاینه فنی ناوگان عمومی و همچنین تمدید آن داشت.
 
وی تصریح کرد: در صورت لزوم و همچنین افزایش زمان فعالیت این مراکز به صورت شبانه روز اقدام می‌شود.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان بر حضور مدیران شرکت‌های حمل و نقل جهت پاسخگویی به مسافرین و رفع شکایات آنها تاکید کرد.
 
مجرد بیان داشت: مدیران فنی مدت زمان حضور خود را در پایانه مسافربری تا کنترل آخرین سرویس با انجام تمامی کنترل‌های لازم به لحاظ ایمنی و ارتقای ایمنی سفر افزایش دهند و با هماهنگی به‌عمل‌آمده جایگاه‌های توزیع گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز ناوگان اتوبوسی در طول مدت طرح همکاری لازم معمول خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: همچنین هماهنگی لازم با فرماندهی پلیس‌راه، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی، جهت ممانعت از فعالیت خودروهای مسافر بر شخصی در اطراف پایانه خلیج فارس و تامین امنیت لازم مسافرین ویژه سفرهای تابستانه انجام پذیرفته است.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان در ادامه به مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر جهت پاسخگویی و راهنمایی مسافرین و حضور مستمر در شرکت تاکید داشته و اظهار کرد: کارمندان موظف به پوشیدن لباس فرم بوده و همچنین به‌منظور تامین پوشش بیمه‌ای و توصیه‌های لازم برای دریافت صورت وضعیت مسافری هستند.
 
مجرد گفت: مقرر شد تردد اتوبوس‌های خط واحد به‌دلیل عدم قابلیت ایمنی و ساختار مناسب جهت جابه‌جایی مسافرین در بخش بین شهری با توجه به قانون معافیت تردد (زیر 20 کیلومتر) با کنترل مؤثر پلیس انجام پذیرد.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر در این ایام از حداکثر ظرفیت ناوگان جهت جابه‌جایی مسافرین استفاده گردد.
 
وی گفت: اعضای انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری با تشکیل شیفت زمان‌بندی‌شده و ارائه آن به این اداره‌کل روزانه یک نفر با حضور دائم در پایانه مسافربری مشکلات را مرتفع و پاسخگوی نیاز مسافرین باشد.
 
مجرد تصریح کرد: در طول این ایام سرویس‌های گشت نامحسوس متشکل از تیم ترکیبی این اداره‌کل و پلیس‌راه به صورت دائم و مستقر در محورهای مواصلاتی استان بازدیدهای لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار