تابناک کهگیلویه وبویراحمد
برنامه سفر نعمت زاده با حرکت از سمت شیراز به سوی یاسوج شروع و در اولین برنامه خود از کارخانه سیمان یاسوج بازدید می‌کند.
کد خبر: ۲۵۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 11 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وزیر صنعت معدن و تجارت در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد ، ضمن بررسی برخی طرح های ارائه شده برای کمک به صنعتی شدن استان ، طرح های دیگری را که به پایان رسیده اند افتتاح خواهد کرد.
آنگونه که مسؤول روابط عمومی و اداره اطلاع‌رسانی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده است برنامه سفر نعمت زاده با حرکت از سمت شیراز به سوی یاسوج شروع و در اولین برنامه خود از کارخانه سیمان یاسوج بازدید می‌کند.
وی بیان کرد: سپس از طریق هوایی و با بالگرد به سوی گچساران و دهدشت حرکت می‌کند و از پتروشیمی گچساران و فسفات چرام بازدید خواهد کرد.
تازش افزود: وزیر در ادامه از کارخانه آجر دهدشت بازدیدی خواهد داشت و سپس به صورت هوایی از محل احداث پتروشیمی دهدشت بازدید خواهد کرد.
این مسؤول گفت: وزیر صنعت و معدن پس از این برنامه به شهرستان بویراحمد سفر کرده و از شهرک صنعتی سقاوه و کارخانه بزرگ سیمان مارگون بازدید می‌کند.
تازش به سایر برنامه‌های وزیر در استان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های وزیر صنعت و معدن و تجارت بازدید از واحد تولیدی دنا صنعت خواهد بود.
این مسؤول بیان کرد: بعد از بازدید از واحد صنعتی دنا صنعت، وزیر از کارخانه سینره یکی از واحدهای مطرح تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی در منطقه نرگاه یاسوج بازدید خواهد کرد.
10:00سفر وزیر صنعت ، معدن و تجارات با حضور در اتاق بازرگانی و جلسه رفع موانع تولید به پایان رسید.
8:30،وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه ی دانش بنیان سینره بازدید کرد.
7:45،وزیر صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: به بانک‌ها ابلاغ شده است که همکاری لازم را برای کمک به رفع موانع تولید داشته باشند و بر همین اساس تسهیلات ویژه برای واحدهای تولیدی کوچک تا سقف 100 نفر اشتغال در نظر گرفته شده است.
7:30،محمدرضا نعمت‌زاده در بازدید از کارخانه دنا صنعت، یاسوج گفت:واحد دنا صنعت، یکی از واحدهای خوب تولیدی در کشور به‌شمار می‌رود که تولیدکننده انواع لوله‌ها برای صنایع مختلف است.
وی افزود: وزارت صنعت به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج کمک خواهد کرد.
تازش گفت: وزیر از ساعت 20 در محل اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد به بررسی مشکلات صنعت استان خواهد پرداخت.
5:30، وزیر صنعت،معدن و تجارت با همراهی نماینده کهگیلویه بزرگ و زارعی نماینده بویراحمد و همچنین استاندار در حال بازدید از  کارخانه آجر دهدشت می باشند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کارخانه آجر دهدشت در دو خط به صورت مکانیزه طراحی شده است افزود: خاک رس این شهر مرغوب بوده و در کمتر کارخانه‌ای کمتر از ۱۰ روز این خاک نگهداری می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت تولید این کارخانه، تصریح کرد: در صورت راه‌اندازی دو خط روزانه یک هزار تن آجر مرغوب تولید و روانه بازار می‌شود.
نعمت‌زاده بیان کرد: در حال حاضر که یک خط تولید فعال است روزانه ۳۵۰ تن آجر تولید می‌شود که به تدریج این میزان تولید افزایش خواهد یافت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با بیان اینکه کیفیت محصول کارخانه آجر دهدشت مطلوب است، تبیین کرد: باید زمینه صادرات این محصول به دیگر استان‌ها و نیز کشورهای دیگر فراهم شود.


گزارش لحظه به لحظه از سفر وزیر صنعت و معدن به استان
5:00،وزیر صنعت و معدن پس از پایان بازدید از کارخانه ی سیمان به همراه آقای عدل هاشمی پور نماینده ی منتخب کهگیلویه ی بزرگ و آقای زارعی نماینده ی بویراحمد و دنا بازدید هوایی از معدن فسفات شهرستان چرام را آغاز کردند.
3:13،وزیر صنعت،معدن وتجارت به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،در محل کارخانه ی سیمان یاسوج حاضر شد و از روند کار این کارخانه بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید علی وفائیان مدیر کارخانه سیمان یاسوج گفت:مهمترین مشکل کارخانه فروش محصول است که واردات سیمان از استان‌های همجوار مشکلاتی را برای بازار این محصول ایجاد کرده است.
وی به وزیر صنعت گفت:در صورتی قادر خواهیم بود تولید خود را از 700 تن به 1200 تن افزایش دهیم؛که مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات به این کارخانه اختصاص داده شود.
وزیر صنعت خواستار افزایش تولید سیمان این کارخانه باحداکثر ظرفیت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار