تیم باشگاهی خونه به خونه مازندران که در فصل جدید با ترکیب جدید و کادر مجرب قصد صعود به لیگ دسته برتر کشور را دارد این روزها خود را برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول آماده میکند.
کد خبر: ۲۶۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 14 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، باشگاه خونه به خونه بابل نماینده مازندران در لیگ دسته اول کشور، عصر امروز موفق شد در بازی نخست خود در جام چهارجانبه شهدای مدافع حرم مازندران، میهمان خود تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران را شکست دهد.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود خونه به خونه به پایان رسید و این تیم راهی فینال بازیها شد.

پیش از این دیدار نیز، بازی تیمهای لیگ برتری گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان با یک گل به سود نماینده تبریز به پایان رسید تا به این ترتیب بعد ازظهر فردا دیدار نهایی بین گسترش فولاد و خونه به خونه بابل برگزار شود.

فردا بازی رده بندی بین تیم های بازنده امروز یعنی سپاهان و تیم ملی دانشجویان برگزار میشود.

تیم خونه به خونه مازندران که در فصل جدید با ترکیب جدید و کادر مجرب قصد صعود به لیگ دسته برتر کشور را دارد این روزها خود را برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول آماده میکند.

تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان و تیم تازه لیگ برتری شدهِ گسترش فولاد تبریز هم برای کسب آمادگی بیشتر راهی این مسابقات شده اند.

تیم ملی دانشجویان ایران نیز با هدف بدست آوردن آمادگی بیشتر برای حضور درمسابقات مقدماتی المپیاد دانشجویان جهان در تورنمنت بابل حضور یافته است.

انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار