کد خبر: ۲۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 16 July 2016
رئیس هیئت کوهنوردی مازندران گفت:کوهنورد مازندرانی موفق شد به همراه دو کوهنورد دیگر ایران در کمپ جهانی کوهنوردان جهان حضور یابد.

افشین احمدی ظهار کرد: علی گلیج کوهنورد شایسته و توانمند مازندرانی در قالب تیم ملی کوهنوردی کشورمان موفق شد در کمپ جوانان جهان که با حضور برترین کوهنوردان جوان کشورهای مختلف در کشور قرقیزستان برگزار شد حضور یابد.

وی تصریح کرد: تیم ملی کوهنوردی امید کشور که از 3 کوهنورد برتر کشور تشکیل شده بود از تاریخ 10 تیر ماه با حضور در کمپ جوانان جهان که با هماهنگی اتحادیه جهانی کوهنوردی و در کشورقرقیزستان برگزار می گردد شرکت کرد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان مازندران افزود: در طی مدت 9 روز کوهنوردان در دوره های پیشرفته یخ نوردی و تکنیک های صعود یخچال بر روی یخچال معروف آکسای زیر نظر مربیان برتر روسیه شرکت داشتند.

احمدی تصریح کرد: شرکت کنندگان علاوه بر دوره های آموزشی تخصصی زیر نظر مربیان روس موفق شدند قله اوچیتل پیک و همچنین گشایش مسیری جدید در قله اسکاتل پیک را از مسیر یخچال با موفقیت صود کنند.

وی افزود: در میان 3 عضو تیم ملی کشورمان شرکت کننده در کمپ جونان جهان علی گلیج از مازندران نیز حضور داشت که نشان از توانایی و تلاش هایی است که در سال های گذشته انجام داده و شایستگی های خود را به اثبات رسانده است همچنین این موضوع نشان از ارتقای سطح کیفی کوهنوردی استان مازندران در سال های گذشته دارد.

رئیس هیات کوهنوردی مازندران خاطرنشان کرد: علی گلیج یکی از کوهنوردان شایسته و فنی جوان استان است که با همت و تلاش ستودنی خویش با حضور در اردوهای تیم ملی در سال 94 موفق شد به عضویت تیم ملی کوهنوردی کشور درآید و در زمستان سال گذشته به همراه تیم ملی کوهنوردی قله آرارات در کشور ترکیه را در فصل زمستان صعود کنند.

 

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار