کد خبر: ۲۶۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 23 July 2016
عادل شاهسونپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امید آرامی کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان برای حضور در رقابت های جهانی گرجستان به اردوی تیم ملی در کرج اعزام شد.
وی با بیان اینکه آرامی برای چندین بار در اردوی تیم ملی حضور داشته ادامه داد: این کشتی گیر موفق استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با حضور در چهار رقابت بین المللی در ترکیه، تهران، آذربایجان و تایوان چهار مدال طلای بین المللی و آسیایی را از آن ایران اسلامی کرده است.
رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین کسب چند بار عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت های این کشتی گیر نوجوان استان محسوب می شود.
شاهسونپور گفت: همچنین محمد غلامی دیگر مدال آور کشتی استان نیز به اردوی تیم ملی آلیش کشور در تهران برای حضور در رقابت های جهانی اعزام شد.
وی افزود: کسب عنوان قهرمانی آسیا و چندین تورنمنت بین المللی، قهرمان و نایب قهرمان آلیش کشور و قهرمان رقابت های نوجوانان و جوانان کشور تنها بخشی از موفقیت های این کشتی گیر جوان سیستان و بلوچستان است.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک 950 ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در استان مشغول فعالیت هستند.
افزون بر 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار