شرکت نانو بتن اخیرا با بکارگیری جوانان متخصص و بومی و همت و تلاش مستمر و مجدانه خود به جرگه شرکتهای دانش بنیان پیوسته است، و از جمله تعاونی های موفق و برتر در زمینه تولید بتن آماده می باشد.
کد خبر: ۲۶۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 26 July 2016
به گزارش تابناک قم، شرکت نانو بتن با بکارگیری مدیریتی قوی و علمی علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی با افزایش بهره وری و توان خود توانسته تاکنون زمینه اشتغال بیش از 270 نفر را بصورت مستقیم فراهم نماید. که این موضوع با توجه به سوابق قبلی تعاونی  رشدی 75 درصدی را در ایجاد اشتغال نشان می دهد.

اولین شرکت دانش بنیان در زمینه تولید بتن های HPC

از دیگر موفقیت های این تعاونی می توان به کسب عنوان اولین شرکت دانش بنیان در زمینه تولید بتن های HPC ( مقاومت بالا) در کشور، کسب مقام برتر تولید بتن های ویژه و مقاومت بالا از مرکز تحقیقات وزارت راه و شهر سازی، عضویت و استقرار در پارک علم و فن آوری استان، اولین شرکت در زمینه استقرار و پیاده سازی سند چشم انداز بتن آماده در افق 1404، اولین دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی به جهت تولید بتن آماده، تهیه طرح پوزولان مصنوعی ازمحل بازیافت پساب ماسه شویی نخاله های ساختمانی، توسعه توکنولوژی بتن و بهبود مستمر فعالیت ها در قالب شرکت تعاونی دانش بنیان نانو بتن، و چهار مورد ثبت اختراع اشاره نمود.

اضافه می نماید شرکت تعاونی نانو بتن با افتخاراتی همچون دو دوره منتخب جشنواره علم تا عمل و 4 دوره کارآفرین و تعاونی برتراستان، توانسته در پیاده سازی چشم انداز 1404 بتن کشوری در شهر مقدس قم در سال 1394 با افزایش  کیفیت تولید و بهبود مستمر فعالیت واحد تحقیق و توسعه در ارتباط  با نهاد های بین المللی موجبات پیشرفت چشمگیر شرکت را فراهم نماید.

و پیش بینی می شود با توجه به طرح های توسعه ای شرکت در زمینه تولید پوزولان مصنوعی ، در آینده ای نزدیک زمینه اشتغالی بالغ بر 100 نفر فرآهم گردد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار