پليس آگاهي خراسان رضوي در عملياتي گسترده، باند جاعلان اسناد دولتي را با چهار ميليارد ريال كلاهبرداري در شهر مشهد متلاشي كرد.
کد خبر: ۲۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 23 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی پايگاه خبري پليس، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت:‌ با كسب خبري مبني بر تهيه اسناد جعلي پايان كار توسط چند فرد سودجو تيمي از ماموران پليس آگاهي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي پس از يك سري تحقيقات ميداني دريافتند چند فرد سودجو با تشكيل باندي پس از تهيه نامه هاي انتقالي ساختمان ها در دفاتر پيشخوان و تنظيم پايان كار جعلي املاك بدون پايان كار را در شهر مشهد به فروش مي رسانند.

سرهنگ "بيدمشكي" افزود: تيم رسيدگي كننده پرونده با هماهنگي مقام قضائي و همكاري تيمي از حراست شهرداري تحقيقات گسترده اي را در اين خصوص شروع که در نهايت يك فقره پايان كار جعلي كشف كردند.

‌در ادامه روند رسيدگي با توجه به سرنخ بدست آمده ‌كارآگاهان پليس آگاهي سركرده باند جعل اسناد پايان كار را شناسايي و دستگير كردند.

متهم در بازجويي هاي اوليه منكر هرگونه جرمي بود كه در ادامه بازجويي ها در مواجهه با ادله و مستندات پليسي موجود به جعل اسناد دولتي با همكاري چهار نفر ديگر اعتراف كرد.

بيدمشكي تصريح كرد: ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي ضمن هماهنگي قضائي چهار عضو ديگر اين باند كه سه نفر دفتر مشاور املاك و يك نفر در يكي از دفاتر پيشخوان مشغول به كار بودند را در عمليات هاي مجزا دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با بيان اينكه در اين رابطه چهار ميليارد و 100ميليون ريال كلاهبرداري شده خاطر نشان كرد: پنج عضو اين باند با دستور مقام قضائي و صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار